Onsdagsvejning uge 43

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning uge 43
I efterårsferie havde jeg et tilbagefald til den rigtige usunde livsstil. Søndag sat jeg et nyt mål. Jeg har siden søndag smidt 400g, men det bedste er at jeg er ved at være over hedeturerne som den usunde mand er skyld i.
Så jeg kan kun være tilfreds og jeg er da også top motiveret til sundlivsstil og motion
16 år22. oktober 2008 kl. 17:04
re: Onsdagsvejning uge 43
Jeg tror min krop har gang i noget meget seriøst væskeophopbning...Vejer i dag 63,7 hvilket er 1 kg mere end for et par dage siden, og jeg har ellers været en rimelig god pige denne uge :-( Æv, det er så svært at holde motivationen når kroppen laver tricks!!

På den anden side kan det måske også være straffen for weekendens overforbrug af vodka/faxe kondi light :-p
16 år22. oktober 2008 kl. 23:46
jeg tror ikke du skal regne med du har taget 1 kg på af en drukaften,hvis du ellers har overholdt planen. Så tror mere det er væsken :)
16 år23. oktober 2008 kl. 06:18
89,1 og 9.9kg tabt.
BMI=26 så der er ikke lang vej igen :)
16 år23. oktober 2008 kl. 10:00
@JOHNNYL: har du virkeligt tabt dig 9,9 kg på een uge?????? onsdagsvejningen går normalt på vægttab fra uge til uge...;-)

Jeg var I grækenland på ferie i sidste uge...Det kostede dyrt på buffet-musklerne. Jeg vejede da 57,2. I denne uge vejer jeg 55,7, så det er da en fremgang på -1,5 kilo.

Mit mål næste uge er ligeledes 1,5 kilos nedgang. Jeg har ligget omkring de 52 tidligere og aner ikke hvad der skete, men pludseligt var vægten oppe igen over de 55. Det skal bare være løgn. Jeg har det så skidt med mig selv, med vægten deroppe. Det skal lige siges jeg er en lille l... på 164cm.

Så nu må jeg igang med afvænning af de søde sager og mindre portioner (igen) og igang med træningen!
16 år23. oktober 2008 kl. 11:51
Ups! nej det var en fejl. jeg mente 0.9kg denne uge.
I alt 9.9kg ;)
16 år23. oktober 2008 kl. 20:49
den 17.oktober var min vægt 68 kg, idag er den 64,7.. Er lige startet for 2 dage siden! Spiste mig altid ubehageligt mæt indtil for to dage siden..
16 år24. oktober 2008 kl. 08:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });