Status efter onsdagsvejning - på selve dagen - JUBIII JUBLE....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status efter onsdagsvejning - på selve dagen - JUBIII JUBLE....
Ja jeg må jo altså lige juble herinde.... JUBII minus 1,6 kg på en uge... NU kører det for mig igen... og jeg håber og ønsker bare at holde et vægttab på ½-1 kg til næste onsdag.

Nu har jeg tabt 13,9 kg siden 9. februar... og så er jeg præcis halvvejs... jeg mangler at tabe 13,9 kg endnu... jeg har ingen tidsgrænse på det... jeg vil bare gerne ned på 58 kg... eller der omkring.. nu for vi se.. når jeg kommer under 70 kg og under 65... det går der jo lidt tid med.

Men det var altså bare lige det jeg ville juble med idag... og lige nu. Så jeg er endelig kommet under de forbandede 72 kg. (det laveste jeg har været på i voksenlivet). Hvor er det bare skønt... nu skal jeg nok komme længere ned.

Pøj pøj til alle jer andre.

Knuz Fra Marianne
19 år13. juli 2005 kl. 18:50
re: Status efter onsdagsvejning - på selve dagen - JUBIII JUBLE....
Hej Marianne !
Rigtig flot ! Bar bliv ved.. Hva har du sådan gjort for det ?
-Skriv evt i indlæget "pige på 14" i samme kategori..
19 år13. juli 2005 kl. 20:57
Hej Marianne

Hvor er det bare super flot at du har tabt dig så meget på en uge, kan godt forstå at du jubler - det er der i hvert fald også god grund til. Du har virkelig klaret det super flot og jeg er sikker på at du nok skal nå målet.

Se du kan også godt tabe dig selvom du ikke bliver vejet hos ww!!!!!!

Forsæt den gode stil.

Mange knus fra smiley
19 år14. juli 2005 kl. 07:54
re: re: Status efter onsdagsvejning - på selve dagen - JUBIII JUBLE....
Hej Marianne

Det er VIRKELIG flot !!!!!!!! Hold ENDELIG ved. Du klarer det jo rigtig rigtig godt nu !

Stor jubel herfra også

Corina
19 år14. juli 2005 kl. 08:22
Waw.. det er bare super flot Marianne, det er det..

ja god tur med resten, du er godt på vej, blive endelig ved.. og giv ikke op.. det er så flot..

KNuser herfra

Mariadk
19 år15. juli 2005 kl. 10:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });