Første uge... ØV!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Første uge... ØV!
Hejsa...

Min første uge endte i rent helvede, tog 2 kilo på *smiler*... Nå men der er ikke så meget andet end at vende alle tanker i hovedet igen og begynde forfra...
Det er svært når man forsøger at ændre alt det man putter i munden, men tror på det nok skal lykkes i sidste ende. Ellers må jeg jo gå tilbage til Atkins som jeg har haft stor glæde af, men som jeg blev træt af følte det blev for ensformigt!!!
Vil helst bare kunne leve sundt og så stille og roligt få smidt nogle kilo, jeg tror på det kan lade sig gøre.... NÅ jeg droppe smøgerne så kan jeg også ændre mit liv, er kommet godt igang med motionen, mangler nu bare maden, men det falder vel stille og roligt på plads... Men varmen gør det heller ikke bedre... man gider næsten ikke bevæge sig *SS*
Nå håber på en meget bedre 2. uge....
Pøj pøj til alle jer andre...

Knus Rikke
19 år13. juli 2005 kl. 17:53
re: Første uge... ØV!
Atkins, er det ikk sådan noget fed mad ? -Altså har hørt at man får hjertekar sygdomme.. så derfor har jeg ikk turdet at springe på det.. Og hvor meget tabte du ca på 4 uger ?
19 år13. juli 2005 kl. 18:20
re: Første uge... ØV!
Hej Rikke

Ja det er da øv øv når man tage på, men det gælder om at havde tålmodighed, ved godt at det kan være svært men det skal nok lykkes.

Har selv været rigtig længe om at smide de kg som jeg skulle af med og mangler stadigvæk 2-3 kg endnu.

Pøj pøj du må endelig ikke give op.
Knus smiley
19 år14. juli 2005 kl. 07:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });