#1 af Anonym
Pige på 14
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
Pige på 14
Hej alle sammen, er en pige på 14, Er 162 høj og vejer 69 kilo :-( hmm, cykler tit på min spinningscykel når jeg har tid.. og bruger også mini stepper.. men, her for 1 uge siden havde jeg taget 1 kilo på, og det samme havde jeg igen her den anden dag.. blev frygtelig ked af det, da jeg har meget, meget bøvl med kiloerne, men vil helst ordne det herhjemme og ikk i et fitness center nemlig.. Har haft bøvl med dem siden jeg var lille, men det har ikk irriteret mig da jeg var mindre, men da jeg kom i 5-6 klasse begyndte at irritere mig.. Og nu er jeg gået totalt i panik.. tænkte på om nogen har nogle gode råd til hvordan kan kan tabe mig effektivt hurtigt ? (er den type der bar ikk kan vente, men hvis der kommer et godt råd tager jeg imod den lige meget hvad).. har nogen en kostplan de gad og skrive som jeg måske kunne bruge ? spiser det meste.. Please venner, hjælp mig !
19 år13. juli 2005 kl. 16:45
bruger slettet
re: Pige på 14
Spis mindre end du forbrænder - husk dog, at det er bedre at dyrke mere motion, end at spise mindre. Siden her kan hjælpe dig med at finde ud af, hvor mange kalorier du indtager og forbrænder. Prøv det i en uges tid, og så skulle du gerne have en nogenlunde forestilling om, hvor du ligger henne. Held og lykke. :)
19 år13. juli 2005 kl. 17:41
Corina (slettet)
re: re: Pige på 14
*SSSSS* Kom til at tænke på mig selv i den alder. Et kilo var KRISE og her bagefter når man kigger på billederne af sig selv i den periode hvor man selv mente man var tyk og IKKE troede på hvad andre syntes, opdager man pludselig at man så flot ud og havde den helt rigtig vægt.
Jeg kan især huske et par bukser jeg elskede. PLudselig kunne jeg ikke passe dem, min numse, hofter m.m. var blevet for store. ALT bulede pludselig ud de helt forkerte steder SYNTES JEG! Men godt 1 år efter rettede det sig igen. Det er simpthen hormoner der er ved at give dig din "kvindekrop".
Spis sundt og sørg for ½ times motion om dagen, så skal du se at det virker.
Men prøv lige at tjekke DET du spiser igennem. Det kan godt være du ikke spiser ret meget, men hvis der er mange kalorier i det vil du tage på.
Du skal vel (slag på tasken) ca. have 2200 kcal om dagen.
Hvis du overstiger dette tager du på - får du mindre taber du dig.
Så spis alt det du har lyst til mængdemæssigt - det gør ingenting, blot du holder antallet af kalorier.
Slankekure, piller m.m. duer ikke. Du skal vel ikke være på kur resten af dine dage vel ;-)
Jeg kan især huske et par bukser jeg elskede. PLudselig kunne jeg ikke passe dem, min numse, hofter m.m. var blevet for store. ALT bulede pludselig ud de helt forkerte steder SYNTES JEG! Men godt 1 år efter rettede det sig igen. Det er simpthen hormoner der er ved at give dig din "kvindekrop".
Spis sundt og sørg for ½ times motion om dagen, så skal du se at det virker.
Men prøv lige at tjekke DET du spiser igennem. Det kan godt være du ikke spiser ret meget, men hvis der er mange kalorier i det vil du tage på.
Du skal vel (slag på tasken) ca. have 2200 kcal om dagen.
Hvis du overstiger dette tager du på - får du mindre taber du dig.
Så spis alt det du har lyst til mængdemæssigt - det gør ingenting, blot du holder antallet af kalorier.
Slankekure, piller m.m. duer ikke. Du skal vel ikke være på kur resten af dine dage vel ;-)
19 år14. juli 2005 kl. 08:19
Marianne starter forfra (slettet)
re: Pige på 14
Hej Lulu
Jeg går hos vægtvogterne. Og de bruger et pointsystem for at beregner hvor meget mad man må spise på en dag. Det gode ved WW (de hedder egentlig weightwatchers) er at vi må spise ALT, når bare vi betaler pointene for det. Du må altså gerne spise slik, når bare du trækker pointene for det. Light sodavand og saftevand må du drikke uhæmmet, dog er postevand jo stadig det bedste, og det skal du i hvert fald drikke 1 L af om dagen, gerne mere.
Jeg dyrker motion et par gange om ugen, som regel badminton, men enhver form for motion er godt, selv en gåtur og en cykeltur.
Jeg ved WW også har programmer for unger mennesker, og der hører du jo til *smiler*. Det koster dog noget at gå hos dem, men resultaterne taler for sig selv.
Jeg støtter mig meget op af de andre herinde, de har altid gode råd, støtte og et kærlig spark hvis det er nødvendigt.
Jeg er sikker på du nok skal nå dit mål. Pøj Pøj.
knuz Marianne
Jeg går hos vægtvogterne. Og de bruger et pointsystem for at beregner hvor meget mad man må spise på en dag. Det gode ved WW (de hedder egentlig weightwatchers) er at vi må spise ALT, når bare vi betaler pointene for det. Du må altså gerne spise slik, når bare du trækker pointene for det. Light sodavand og saftevand må du drikke uhæmmet, dog er postevand jo stadig det bedste, og det skal du i hvert fald drikke 1 L af om dagen, gerne mere.
Jeg dyrker motion et par gange om ugen, som regel badminton, men enhver form for motion er godt, selv en gåtur og en cykeltur.
Jeg ved WW også har programmer for unger mennesker, og der hører du jo til *smiler*. Det koster dog noget at gå hos dem, men resultaterne taler for sig selv.
Jeg støtter mig meget op af de andre herinde, de har altid gode råd, støtte og et kærlig spark hvis det er nødvendigt.
Jeg er sikker på du nok skal nå dit mål. Pøj Pøj.
knuz Marianne
19 år14. juli 2005 kl. 09:27
Lulumusabanana (slettet)
re: re: Pige på 14
Mange tak alle sammen..
Vil kigge lidt på det der ww da jeg i forevejen har købt en bog der hedder "Und og Slank", der er der også en kostplan i for unge :o)
Har lavet et andet indlæg herinde med det der Atkins.. Mon der er nogle der gider at skrive på den ?
Vil kigge lidt på det der ww da jeg i forevejen har købt en bog der hedder "Und og Slank", der er der også en kostplan i for unge :o)
Har lavet et andet indlæg herinde med det der Atkins.. Mon der er nogle der gider at skrive på den ?
19 år14. juli 2005 kl. 12:20
grevinden (slettet)
re: re: re: Pige på 14
Hej
Hvor har du lavet det indlæg? - Jeg er nemlig selv meget interesseret i at høre mere om Atkins
God dag
Hvor har du lavet det indlæg? - Jeg er nemlig selv meget interesseret i at høre mere om Atkins
God dag
19 år14. juli 2005 kl. 12:24
Lulumusabanana (slettet)
re: re: re: re: Pige på 14
Den er kommet herinde i "Vægttab" .. "Atkins -pige 14" :o)
19 år14. juli 2005 kl. 12:28