#2 af Esti91 (slettet)
Onsdagsvejning Uge 41
Du læser en tråd i debat > vægttabEsti91 (slettet)
re: Onsdagsvejning Uge 41
Det går også fremad her.. Jeg tror endelig, jeg har fundet den rette balance. Min vægt er nu nede på 74,5kg for første gang siden starten af sommerferien! Så motivationen er helt i top:p
16 år8. oktober 2008 kl. 07:34
Pokemom (slettet)
har tabt 1,9 kilo siden sidste uge.
motionen er det gået bedre med, men ikke godt nok. målet var crosstrainer 1 time hver dag - det har jeg ikke holdt.
Madmæssigt har jeg tænkt mere over hvad jeg puttede i munden. indtil igår, hvor det gik helt galt med brød og smør (igen).
kicket kom helt sikekrt med frugt om morgenen og ellers fornuftigt resten af dagen.
lørdag rejser jeg til TOTAL LUXUS i grækenland. 5 stjernet hotel med egen villa på 78 km2 med privat opvarmet pool. og ikke mindst FRI adgang til fitness og spa! det håber jeg jeg kan benytte mig flittigt af og vende tilbage den efterfølgende søndag med et vægttab fremfor en stigning. Græsk mad er jo heller ik nødvendigvis fed...
håber på masser af sundhed, kærlighed og opvartning i løbet af ugen.
mål for onsdag i uge 43 er minus 2 kilo fra dd.
motionen er det gået bedre med, men ikke godt nok. målet var crosstrainer 1 time hver dag - det har jeg ikke holdt.
Madmæssigt har jeg tænkt mere over hvad jeg puttede i munden. indtil igår, hvor det gik helt galt med brød og smør (igen).
kicket kom helt sikekrt med frugt om morgenen og ellers fornuftigt resten af dagen.
lørdag rejser jeg til TOTAL LUXUS i grækenland. 5 stjernet hotel med egen villa på 78 km2 med privat opvarmet pool. og ikke mindst FRI adgang til fitness og spa! det håber jeg jeg kan benytte mig flittigt af og vende tilbage den efterfølgende søndag med et vægttab fremfor en stigning. Græsk mad er jo heller ik nødvendigvis fed...
håber på masser af sundhed, kærlighed og opvartning i løbet af ugen.
mål for onsdag i uge 43 er minus 2 kilo fra dd.
16 år8. oktober 2008 kl. 07:43
antihero (slettet)
Har tabt 700 gram siden sidst. Så nu har jeg nået mit første delmål på 55 kg :)
16 år8. oktober 2008 kl. 09:33
kp08
Jeg har smidt 700g siden sidste uge. Jeg er godt tilfreds. Nu ved jeg, at det atter går den riigtige vej (måske også fordi vægten i mandags var helt nede på 65,3) hvilket betyder at kroppen lige har suget 500 g væske til sig de sidte 2 dage og altså står på 65,8 i dag.
Det ødelægger ikke længere min motivation, at vægten svinger så meget pga væske, jeg ved jo at det ikke er FEDT - sådan er min krop altså bare.
Det ødelægger ikke længere min motivation, at vægten svinger så meget pga væske, jeg ved jo at det ikke er FEDT - sådan er min krop altså bare.
16 år8. oktober 2008 kl. 16:00
claus (slettet)
Jeg har været væk herindefra for længe - først var der sommerferien og så har jeg arbejdet nærmest i døgndrift siden. Det har kostet lidt kilo opad, men jeg er klar igen nu (og chefen siger, det er slut med overarbejdet;) )
Og vægten siger da trods alt kun 84 kg. så det er til at overskue at komme nedad igen, selv om det er meget mere end før ferien...
Og vægten siger da trods alt kun 84 kg. så det er til at overskue at komme nedad igen, selv om det er meget mere end før ferien...
16 år8. oktober 2008 kl. 21:34
iakob
Velkommen tilbage Claus
16 år9. oktober 2008 kl. 09:21
Hvordan er det gået for jer?