Belønning og straf
Du læser en tråd i debat > vægttabkp08
re: Belønning og straf
Rigtig god ide. Jeg er sikker på, at du snart kan tage ringen på igen. Motivationen til det har du jo fundet.
16 år6. oktober 2008 kl. 19:03
Manon (slettet)
Super idé! Men er du ikke bange for at ringene bliver for store, når du nu taber dig? Da jeg var nede på min laveste vægt, måtte jeg gå med mine ringe i en halskæde, fordi jeg var bange for at tabe dem, efter de var blevet for store.
16 år16. oktober 2008 kl. 12:40
KarinaHadsten (slettet)
Jo ringene var også lidt for store da min vægt var lavest, men det hjalp lidt at de skiftede hånd da jeg blev gift. Men ellers er det mindre vigtigt om de bliver for små - det vil kun gøre det endnu federe. Jeg ved jo hvorfor og vil bestemt hellere undvære de ekstra kilo end at have nogle ringe der passer hehe.
16 år20. oktober 2008 kl. 11:09
fight it (slettet)
Super super super ide :) Det er da bare en super plan. Den må jeg bare kopier...... men jeg må så bare huske at købe de første ringe lidt for små ;o)
16 år20. oktober 2008 kl. 21:37
KarinaHadsten (slettet)
Hehe - nå ja det var det man skulle ha gjort. Men jeg havde nok bare svært ved at forestille mig hvor meget det betyder på fingrene når man taber sig - det betyder faktisk en del.
16 år21. oktober 2008 kl. 12:29
C00kie (slettet)
Undskyld men det lyder simpelthen som en super motivations idé! Den bliver jeg nødt til at slutte mig til :D
16 år28. oktober 2008 kl. 21:18
bruger slettet
Cool ide
Lige inden jeg begyndte at tabe mig, blev jeg forlovet. Min dejlige ring har i 10 uger, hængt i en halskæde. HULK..
Men jeg er snart i mål. Og så skal den gøres mindre. *SS*
Spining ringe har også været belønningen for mig. Når jeg havde tabt 23 kg, måtte jeg få de 3 guld spinning ringe, jeg havde forelsket mig i.
Når de nu sidder på min finger, minder de mig om, at jeg næsten har vundet slaget mod mine ekstra Kg,
Belønninger er gode. Og super fedt, at du, KarinaH, tager ringen af igen, efter lidt vægt øgning. ! Det er en fed motivation.
Men jeg er snart i mål. Og så skal den gøres mindre. *SS*
Spining ringe har også været belønningen for mig. Når jeg havde tabt 23 kg, måtte jeg få de 3 guld spinning ringe, jeg havde forelsket mig i.
Når de nu sidder på min finger, minder de mig om, at jeg næsten har vundet slaget mod mine ekstra Kg,
Belønninger er gode. Og super fedt, at du, KarinaH, tager ringen af igen, efter lidt vægt øgning. ! Det er en fed motivation.
16 år13. november 2008 kl. 11:29
KarinaHadsten (slettet)
re: Cool ide
Nu er det snart længe siden jeg har været herinde, men NU vil jeg gerne snart ha den 4. ring på min finger igen. Jeg har taget 4 kilo på, så der er lidt vej ned til det. Men jeg kan mærke på mig selv at jeg er nødt til at taste mad ind for at det skal lykkes, så her er jeg igen.
Dejligt at nogle kan bruge min ide med spinning ringene til noget. :-)
Dejligt at nogle kan bruge min ide med spinning ringene til noget. :-)
16 år21. november 2008 kl. 10:05
Rent faktisk tror jeg at det har en god virkning at den ring ikke sidder på min finger. Jeg bemærker det tit at der mangler noget, så jeg bliver mindet om at jeg har taget på. Det er ikke noget der gør mig i dårligt humør, for jeg kender årsagen, så det har jeg ingen dårlig samvittighed over, men til gengæld bliver jeg motiveret til at der skal ske noget i forhold til vægttabet igen, så det er jo godt.