blev anbefalet

Du læser en tråd i debat > vægttab

blev anbefalet
Hejsa
Er helt ny her, starter på det hele i dag, hvorfor udskyde det til i morgen, bare forid det er søndag *s*

Jeg så en fra en anden side anbefale denne side, så det skulle jo prøves. Her kæmpes hårdt fra i dag, så ja, jeg ville bare starte med at sige hej til jer alle
16 år5. oktober 2008 kl. 14:33
re: blev anbefalet
Velkommen!
Det er en suveræn side, der giver et rigtig godt overblik over ens sundhed..
16 år5. oktober 2008 kl. 14:56
velkommen!
16 år5. oktober 2008 kl. 16:36
Hejsa, velkommen til og god arbejdslyst.

Det her er en god side - og vi er også nogle stykker som hænger på efter vægttabet. Så der skulle også være hjælp at hente efter vægttabet er ovre.
16 år6. oktober 2008 kl. 09:14
1000 tak, det lyder godt. Lyder som om der er hjælp at hente uanset hvor man er i sin proces.
16 år6. oktober 2008 kl. 10:03
Velkommen til :o)

Jeg synes Madital har en masse gode værktøjer som jeg har haft glæde af.
Håber du også vil få god motivation og et godt "afkast" ;)
16 år7. oktober 2008 kl. 10:30
Mange tak, ja indtil videre må jeg sige at det virker upåklageligt :-)
16 år8. oktober 2008 kl. 09:14
Jeg er også ny :-)
Hejhej. Jeg er også ny, og jeg tilslutter mig - det ser ud til at virke! Det er fint med oversigterne og det er sjovt som man spiser mindre når man ved at man skal sætte det i skemaet senere. Holder det i længden??? Jeg trængte i den grad til noget der ku' sparke mig igang (igen) - og det her sendte mig ud at købe ordentligt ind - det er jo en god begyndelse at ha' "god" mad i køleskabet. Så hej til jer alle, jeg glæder mig til at lære keg at kende :-)
16 år9. oktober 2008 kl. 20:10
re: Jeg er også ny :-)
velkommen til dig også!
16 år9. oktober 2008 kl. 20:17
re: Jeg er også ny :-)
@truus: Om det holder i længden? Det gør det efter min bedste mening hvis man bruger indtastningen som en læremester (og udforsker lidt under "mad" og "alle varer" under Info-menuen) - og hvis man desuden også har en god plan for tiden efter kuren.

Anse det primære formål med vægttabsperiode for at lære at spise fornuftigt og dyrke motion, så vægttabet er holdbart på sigt. Det sekundære formål er at tabe sig. Hvis man har den holdning så er det også lidt nemmere at komme gennem perioder uden vægttab på trods af sund livsstil (men nemt, det er det ikke) :-)

Jeg har så fundet ud af at vægttabsperioden og livsstilsindlæringsperioden ikke nødvendigvis afsluttes samtidigt. Jeg er færdig med mit vægttab, men jeg har stadig noget at lære omkring det at holde vægten - derfor har jeg nu cirka 1½ kilo for meget igen :-)
16 år9. oktober 2008 kl. 20:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });