#1 af bruger slettet
Hej fra advogirl
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Hej fra advogirl
Ja, det er længe siden jeg har været her, og må indrømme at jeg ikke nåede mit mål, men pyt man kan jo bare sætte sig et nyt. Det har jeg så gjort, jeg skal i de næste 14 dage tabe mig 1,2 kilo. Tror I det er realistisk? Jeg vil prøve, starte med løbeturerene igen, selv om det er kvælende varmt, men det skal man jo ikke jamrer sig over. Dejligt at se at her en masse glade folk endnu, at alle ikke er smeltet væk i sommervarmen. Min dellevom skal væk til jeg skal på Rhodos, så sig lige pøj pøj til mig....Ha en skøn dag til jer alle.
19 år11. juli 2005 kl. 13:45
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Hej fra advogirl
Hej Advogirl
Dejligt at havde dig tilbage igen - man siger jo at ca. ½ - 1 kg om ugen er det bedste at tabe sig - men jeg er glad for et vægtab på et halvt kg om ugen, men det er jo hvad ens forventninger er. Alt mulig pøj pøj til dig fra mig.
Mange knus smiley
Dejligt at havde dig tilbage igen - man siger jo at ca. ½ - 1 kg om ugen er det bedste at tabe sig - men jeg er glad for et vægtab på et halvt kg om ugen, men det er jo hvad ens forventninger er. Alt mulig pøj pøj til dig fra mig.
Mange knus smiley
19 år12. juli 2005 kl. 07:55
Mariadk (slettet)
re: re: Hej fra advogirl
Hej Advogirl, ja godt at hører fra dig igen..
selvfølgelig kan du det.. bare klø på.. man kan hvad man vil.. spørgsmålet er bare om det forbliver nede ;o)
men ja det er bare så varmt, jeg har også lavet om på mine løbetider til enten tidlig morgen, eller sent aften.. det er lidt noget møj, da jeg har mest energi til at løbe om eftermiddagen.. hehe
hold os lige informeret om de næste 14 dage..
også knus herfra
Mariadk
selvfølgelig kan du det.. bare klø på.. man kan hvad man vil.. spørgsmålet er bare om det forbliver nede ;o)
men ja det er bare så varmt, jeg har også lavet om på mine løbetider til enten tidlig morgen, eller sent aften.. det er lidt noget møj, da jeg har mest energi til at løbe om eftermiddagen.. hehe
hold os lige informeret om de næste 14 dage..
også knus herfra
Mariadk
19 år12. juli 2005 kl. 09:22
Corina (slettet)
re: re: re: Hej fra advogirl
Ja - varmen kan jeg kun snakke med om... Pyhhhhh!
Men SUPER godt at du er igang igen. 1,2 kilo er ikke urealistisk på 14 dage. Det er jo 600g om ugen og det er som foreskrevet.
Fortsæt endelig de næste 14 dage, så skal "dellen" nok svinde lidt ind inden Rhodos *S*
Mange hilsner
Corina
Men SUPER godt at du er igang igen. 1,2 kilo er ikke urealistisk på 14 dage. Det er jo 600g om ugen og det er som foreskrevet.
Fortsæt endelig de næste 14 dage, så skal "dellen" nok svinde lidt ind inden Rhodos *S*
Mange hilsner
Corina
19 år12. juli 2005 kl. 10:14