#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Engis-status
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Engis-status
Hej Engis
Er også glad for at du fandt os igen - det er jo dejligt at vi alle er samlet igen ik? Syntes at det er super flot at du er kommet så godt i gang med løbeturene igen og det er da skønt at du også har fået kæresten med på løbeturene.
Syntes også at mine løbeture med Bamse går meget bedre end når jeg løber alene og det er jo også meget hyggeligere når man er to i stedet for én ik? Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå ;o)
Har lige meldt mig til DHL den 29. august herinde på arbejdet, så det skal jo nok blive sjovt - kender jo efterånden turen inde i Fælledparken - inden jeg tager på ferie skal jeg også havde meldt mig til IN løbet den 11. september.
Ups blev lige lidt langt....................
Mange knus og tanker fra Smiley
Er også glad for at du fandt os igen - det er jo dejligt at vi alle er samlet igen ik? Syntes at det er super flot at du er kommet så godt i gang med løbeturene igen og det er da skønt at du også har fået kæresten med på løbeturene.
Syntes også at mine løbeture med Bamse går meget bedre end når jeg løber alene og det er jo også meget hyggeligere når man er to i stedet for én ik? Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå ;o)
Har lige meldt mig til DHL den 29. august herinde på arbejdet, så det skal jo nok blive sjovt - kender jo efterånden turen inde i Fælledparken - inden jeg tager på ferie skal jeg også havde meldt mig til IN løbet den 11. september.
Ups blev lige lidt langt....................
Mange knus og tanker fra Smiley
19 år12. juli 2005 kl. 07:52
Mariadk (slettet)
re: re: Engis-status
Hej Engis
ja ej hvor dejligt for dig, at han også er begyndt at vise interesse for sund livsstil.. bare hold ham oppe på det ;o) men som du også selv siger, så skal han også ville det.. dejligt dejligt.. håber i havde en god løbetur..
Mariadk
ja ej hvor dejligt for dig, at han også er begyndt at vise interesse for sund livsstil.. bare hold ham oppe på det ;o) men som du også selv siger, så skal han også ville det.. dejligt dejligt.. håber i havde en god løbetur..
Mariadk
19 år12. juli 2005 kl. 09:30
Corina (slettet)
re: re: re: Engis-status
Hej Engis- ja det er godt du fandt os igen. Du må endelig ikke forsvinde. Du er jo en af "de gode gamle" som skal inspirere herinde *S*
Lækkert at kæresten er med. Det GØR altså det hele lidt lettere. Min hoppede også med på vognen til brylluppet og tabte sig godt 15 kilo. Men han har nu taget det hele på igen, og GIDER ikke NOGET det lugter af slankekure, kostomlægning. Han er simpelthen løbet træt idet.
Han VIL mægtig gerne, men det kræver jo at man yder en indsat * he he*
100g er LÆKKERT! Og når du er ovre den uge, skal du se- der gemmer sig nok et resultat bagved.
Rigtig rigtig mange hilsner
Corina
Lækkert at kæresten er med. Det GØR altså det hele lidt lettere. Min hoppede også med på vognen til brylluppet og tabte sig godt 15 kilo. Men han har nu taget det hele på igen, og GIDER ikke NOGET det lugter af slankekure, kostomlægning. Han er simpelthen løbet træt idet.
100g er LÆKKERT! Og når du er ovre den uge, skal du se- der gemmer sig nok et resultat bagved.
Corina
19 år12. juli 2005 kl. 09:47
Corina (slettet)
re: re: re: Engis-status
Hej Engis- ja det er godt du fandt os igen. Du må endelig ikke forsvinde. Du er jo en af "de gode gamle" som skal inspirere herinde *S*
Corina
Corina
19 år12. juli 2005 kl. 09:48
Jeg læser om jeres erfaringer med vægttab, og bliver virkelig inspireret til at følge trop.
Hvis I kan, ja så kan jeg også..
I sidste uge blev det til fire løbeture, hvor jeg havde fået slæbt min kæreste med på en af dem.
Han har lige sendt mig en sms og spurgt, om vi også skal løbe i aften, så det er jo bare fedt, at han også føler at han har brug for motionen.
Ja faktisk, så spurgte ham mig, om vi skulle være gode til at følge en sund livsstil sammen.
Det er første gang, at han selv har snakket om at han også trænger til at tabe sig, så jeg er bare glad.(han har lidt ekstra på sidebenene, som godt kunne trænge til at blive tabt :-) )
Det kan være jeg har fået mig en god sparringspartner i ham?
Jeg vil dog på ingen måde presse ham, da jeg er af den holdning, at han skal ville det selv, og ikke føle at jeg presser noget ned over hovedet på ham.
Hvordan den historie kommer til at gå, det må jeg holde jer up-to-date med. Håber på det bedste..
Vægtstatus så har jeg tabt mig 100 gr. Ikke meget, men det er gået ned. Jeg er desuden også i den berømte uge, vi kvinder har om ugen, så måske bliver der bedre resultater i næste uge.
Hav en dejlig sommerdag
Engis ;-)