#2 af Sandra (slettet)
Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
Du læser en tråd i debat > vægttabSandra (slettet)
re: Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
Hej Corina
Et kærligt men "bestemt" klap i numsen herfra....
Held og lykke med det.
Sandra
Et kærligt men "bestemt" klap i numsen herfra....
Held og lykke med det.
Sandra
19 år11. juli 2005 kl. 14:35
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
Hej Corina
Ja jeg ved godt at du kan - det så jeg jo da du abte dig inden dit bryllup - så op på hesten søde og igang med kickboksning ;o)
Ved godt at det er meget varmt lige for tiden, men bare husk at drikke rigeligt inden du dyrker din motion og så en masse bagefter. Er lige mødt på arbejdet efter en dejlig cykeltur på 13 km - var utroligt varmt men havde en halv liter vand med, så det gik..........
Skal nok være med til at holde dig lidt i ørene - går jo først på ferie en uge efter dig.
Knus og kram fra Smiley
Ja jeg ved godt at du kan - det så jeg jo da du abte dig inden dit bryllup - så op på hesten søde og igang med kickboksning ;o)
Ved godt at det er meget varmt lige for tiden, men bare husk at drikke rigeligt inden du dyrker din motion og så en masse bagefter. Er lige mødt på arbejdet efter en dejlig cykeltur på 13 km - var utroligt varmt men havde en halv liter vand med, så det gik..........
Skal nok være med til at holde dig lidt i ørene - går jo først på ferie en uge efter dig.
Knus og kram fra Smiley
19 år12. juli 2005 kl. 07:47
Mariadk (slettet)
re: re: Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
Hej Corina
okay ja det lyder som om du bare skal ha et spark bag i, med de resultater du har haft.. Ja nu må du nok sætte dig et nyt mål for de her 14 dage.. 2-3 kilo siger vi.. kom så. du kan godt.. jeg skal nok holde dig oppe på det.. Kickboksning er det, det du godt kan lide? så må du igang.. få bokset nogle kalorier af.. hepper hepper!! hihi
Mariadk
okay ja det lyder som om du bare skal ha et spark bag i, med de resultater du har haft.. Ja nu må du nok sætte dig et nyt mål for de her 14 dage.. 2-3 kilo siger vi.. kom så. du kan godt.. jeg skal nok holde dig oppe på det.. Kickboksning er det, det du godt kan lide? så må du igang.. få bokset nogle kalorier af.. hepper hepper!! hihi
Mariadk
19 år12. juli 2005 kl. 09:17
Corina (slettet)
re: re: re: Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
*SSS* Av av min bag . Tak for sparkene.
Jeg kom på motionscyklen sent i går aftes. Føj for den da. Det ER altså ikke fedt at dyrke motion i denne hede. Jeg var GENNEMBLØDT af sved efter 20 min. Men jeg nåede da 20 min. 227,3 kcal og 6,3 km. Så lidt har da også ret. Der var tilmorges røget 200g af vægten siden igår. SELV om vi spiste pizza igår aftes ;-:
Jeg kom på motionscyklen sent i går aftes. Føj for den da. Det ER altså ikke fedt at dyrke motion i denne hede. Jeg var GENNEMBLØDT af sved efter 20 min. Men jeg nåede da 20 min. 227,3 kcal og 6,3 km. Så lidt har da også ret. Der var tilmorges røget 200g af vægten siden igår. SELV om vi spiste pizza igår aftes ;-:
19 år12. juli 2005 kl. 09:38
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: Ned og OP....ned og OP.... ned og OP
Flot Corina
blive ved med det.. det er da super godt.. keep on going..
Mariadk
blive ved med det.. det er da super godt.. keep on going..
Mariadk
19 år12. juli 2005 kl. 09:48
Det gik ellers lige så godt, men de sidste 14 dage har jeg ikke fået lavet ret meget motion.
VED godt at det er nødvendigt - og resultatet kommer ret hurtigt for mig vedkommende, men den varme her kvæler da alt !
Jeg havde et mål på 5 kilo inden sommerferien. Der er nu kun 14 dage til og til at starte med skulle jeg bare være i underskud med ca. 500 kcal om dagen. Nu siger systemet vist 3500 kcal *GGG*
Mon dog jeg når målet inden ? *SS*
Dette var blot en lille erkendelse, som jeg håber gør at jeg kan få mig taget sammen igen.
Tog lige mine mål igår og de er NOGET anderledes end før brylluppet med minus 10 kilo ;-))
Så i røgen...... Jeg starter op på motionen igen idag - Så hold mig lige i ørerne et stykke tid igen - tak *S*