#2 af Kaffen (slettet)
Onsdagsvejning uge 40
Du læser en tråd i debat > vægttabKaffen (slettet)
re: Onsdagsvejning uge 40
Pyt, når du bare ved at det er væske, så er du jo på helt rette spor, selvom vægten ikke viser det lige i dag.
Jeg er egentlig gået over i "vægt-vedligehold", men vil fortsætte med onsdagsvejningen, for at sikre at vægten ikke stiger igen.
Denne uge er den 200 g. under det den skal være, så det er super!
Jeg er egentlig gået over i "vægt-vedligehold", men vil fortsætte med onsdagsvejningen, for at sikre at vægten ikke stiger igen.
Denne uge er den 200 g. under det den skal være, så det er super!
16 år1. oktober 2008 kl. 19:53
Pokemom (slettet)
+ 700 gram. øv øv øv...
Nu må det da snart stoppe.
Nu skal der eddermame trænes og passes på KJ indtaget de næste 10 dage. mit oprindelige mål ligger 5,4 kilo under dagens vægt. men det når jeg jo ikke på 10 dage. vil prøve dog...uden at sulte naturligvis...
praktikken er slut, så der er mindre stress på nu. og mere tid til træning. idag blev det til 1 time og 45 min på crosstrainer. men det opvejde kun lige de 5 stk. brød med smør som røg indenbords...jeg må bare lære at droppe det brød...det skal bare slet ik købes!
imorgen står den på sund stor frokost, som forhåbentligt kan vare aftenen med... vil prøve at holde dagens KJindtag på max. 4000.
Nu må det da snart stoppe.
Nu skal der eddermame trænes og passes på KJ indtaget de næste 10 dage. mit oprindelige mål ligger 5,4 kilo under dagens vægt. men det når jeg jo ikke på 10 dage. vil prøve dog...uden at sulte naturligvis...
praktikken er slut, så der er mindre stress på nu. og mere tid til træning. idag blev det til 1 time og 45 min på crosstrainer. men det opvejde kun lige de 5 stk. brød med smør som røg indenbords...jeg må bare lære at droppe det brød...det skal bare slet ik købes!
imorgen står den på sund stor frokost, som forhåbentligt kan vare aftenen med... vil prøve at holde dagens KJindtag på max. 4000.
16 år1. oktober 2008 kl. 20:28
antihero (slettet)
Hov.. troede at i vejede om torsdagen..
Nå men vægten sagde 55,7 i går. Ved ikke hvad den var sidste onsdag.
Nå men vægten sagde 55,7 i går. Ved ikke hvad den var sidste onsdag.
16 år2. oktober 2008 kl. 08:54
KarinaHadsten (slettet)
Der er vist torsdagsvejning i 10+ forummet :-)
Min vægt sagde 78,8 i morges, hvilket er 200 gram mindre end i mandags og det er OK for mig. Jeg er jo lige startet op igen med indtastninger og har lige haft fødselsdag med lidt kage. Der bliver også kage i dag og fødselsdag i morgen. Så jeg forventer mig ikke det helt store af første uge, men vælger alligevel at være lidt under administration. Vil dog gi mig selv lov til at holde fødselsdag.
Min vægt sagde 78,8 i morges, hvilket er 200 gram mindre end i mandags og det er OK for mig. Jeg er jo lige startet op igen med indtastninger og har lige haft fødselsdag med lidt kage. Der bliver også kage i dag og fødselsdag i morgen. Så jeg forventer mig ikke det helt store af første uge, men vælger alligevel at være lidt under administration. Vil dog gi mig selv lov til at holde fødselsdag.
16 år2. oktober 2008 kl. 10:51
KarinaHadsten (slettet)
Hov - det er jo faktisk torsdag i dag - haha.
16 år2. oktober 2008 kl. 10:57
Jeg oplever at min krop i perioder bare suger væske til sig og holder rigtig godt på det - og så smider det til tirsdag morgen, for så at suge til sig igen. Det betyder at jeg faktisk har oplevet tallet 65,6 på vægten i går, men i dag siger den 66,5 ØV ØV ØV