#2 af Engis (slettet)
Mandagsstatus fra Judle
Du læser en tråd i debat > vægttabEngis (slettet)
re: Mandagsstatus fra Judle
Hej Judle.
Tillykke med de tabte 200 gr. Det er da altid fedt, at det går i den rigtige retning, ikke sandt?
Tillykke med de tabte 200 gr. Det er da altid fedt, at det går i den rigtige retning, ikke sandt?
19 år11. juli 2005 kl. 10:29
Corina (slettet)
re: re: Mandagsstatus fra Judle
Hej Judle
Det er da skønt ! Faktisk har man i ca. 2 dage for " den tid" en forøget forbrænding, så det er bare med at udnytte.
Glæder mig til at høre om det er lige så godt i næste uge ;-)
Mange hilsner
Corina
Det er da skønt ! Faktisk har man i ca. 2 dage for " den tid" en forøget forbrænding, så det er bare med at udnytte.
Glæder mig til at høre om det er lige så godt i næste uge ;-)
Mange hilsner
Corina
19 år11. juli 2005 kl. 11:17
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Mandagsstatus fra Judle
Hej Judle
Dejligt at vægten bare er gået ned ik? Min var heller ikke gået meget ned, men du skriver jo også at det er den tid på måneden, så det kommer i næste uge.
Knus smiley
Dejligt at vægten bare er gået ned ik? Min var heller ikke gået meget ned, men du skriver jo også at det er den tid på måneden, så det kommer i næste uge.
Knus smiley
19 år11. juli 2005 kl. 11:49
Jeg har tabt 200 gram, men det er også den tid på måneden, så det kan jo have lidt med det at gøre. Dog skal det siges at mad og motion ikke har været helt i top i denne uge.
Jeg startede ellers sundt, men så har vi fået eftermiddags kaffe og kage, samt aftensmad hos både mine og min kærestes forældre i weekenden. Og det kommer der i hvert fald ikke et vægttab ud af!!!!
God uge til jer alle
Knus Judle