Tid til status............

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tid til status............
Godmorgen med jer!

Ja så er det jo tid til at gøre status igen - i denne uge er det ikke meget jeg kan "prale" med, da vægten sagde minus 100 gram men dejligt at den er gået ned. Har spist en del usunde ting i løbet af ugen, så jeg viste godt at den nok ikke var faldet så meget ;o)

startede dagen lørdag med at løbe en tur på 7-8 km var godt varmt allerede kl. 8.15, men jeg klarede da turen på 43 min. søndag blev det til en tur på 5 km på ca. 30 min. Ellers har jeg bare nydt weekenden og det dejlige vejr - kom til at ligge lidt for meget på maven i går, så av av er blevet en smule rød på rykken og baglårene...............

Har startet med at tage cyklen på arbejdet i morges og det er jo også super vejr i dag SKØNT. Tager en tur i motions centret efter arbejde - skal træne ved maskinerne - bliver også den eneste dag jeg kommer i motionscentret i denne uge, da jeg har mange planer de andre dage - men tager så cyklen på arbejdet i stedet.

Kan i havde en super dag.

Mange knus Smiley
19 år11. juli 2005 kl. 08:04
re: Tid til status............
Hej Smiley -

Lidt har også ret, så jeg synes du skal have et skulderklap :o)
Flot, at du får løbet og trænet i denne varme.

Jeg skal forhåbentlig selv starte i motionscenter efter ferien. Jeg håber de har plads. Det er et motionscenter der er knyttet til den kommune jeg arbejder i, så det er svært at komme ind, men jeg håber.

God dag

Knus Judle
19 år11. juli 2005 kl. 08:24
re: Tid til status............
Jeg synes du skal være stolt af dig selv, at tabe 100g er da virkelig godt.
Jeg var også ude og løbe ved 8. - 8.30 i weekenden og jeg giver dig helt ret. Det var dog utroligt varmt.

Held og lykke med næste uge..
Engis
19 år11. juli 2005 kl. 10:26
re: re: Tid til status............
Hej Smiley

Det er da bare dejligt. Stort eller lille -vægttab er altid velkomment *GGGG* Har du lidt tilovers til mig * he he*

Nej jeg har ikke været afsted i snart 14 dage, så nu er det vist tid til at komme igang igen. Det gik jo lige så godt. Men den varme her kan jo tage livet af selv en mælkebøtte (som ellrs er godt sejlivet ) *S*
Rigtig mange hilsner

Corina
19 år11. juli 2005 kl. 11:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });