#2 af Esti91 (slettet)
Onsdagsvejning uge 39
Du læser en tråd i debat > vægttabEsti91 (slettet)
re: Onsdagsvejning uge 39
Jeg glemte at veje mig til morgen, så min status må lige vente lidt:)
Jeg sidder også med et (formentlig) overbelastet knæ, men har først tid ved lægen i morgen, så håber jeg, at dommen ikke er for hård:s
Jeg sidder også med et (formentlig) overbelastet knæ, men har først tid ved lægen i morgen, så håber jeg, at dommen ikke er for hård:s
16 år24. september 2008 kl. 17:15
bruger slettet
I sidste uge vejede jeg 68,7 og satte mig for maal at tabe 700 g. I dag vejer 67 kg, saa jeg har tabt 1,7 kg, hvilket er over alt forventning.
Naeste uge vil jeg gerne ned paa 66,5.
God bedring med jeres knae, jeg ved selv hvor meget det betyder at man kan supplerer op med motion.
Naeste uge vil jeg gerne ned paa 66,5.
God bedring med jeres knae, jeg ved selv hvor meget det betyder at man kan supplerer op med motion.
16 år24. september 2008 kl. 18:30
angelique (slettet)
Jeg vejede 65,8. Burde have vejet 64 ifølge kurven :(
Det er nok noget straf fra weekendens druk og tilhørende snacken. Og nok osse lidt at jeg ik har en badevægt selv og låner venners når jeg er på besøg og husker det. Tror altså at man bliver mere opmærksom på sin vægt når man ser den hver dag også selvom der kommer nogle ubehagelige udsving.
Men på den positive side går det da fremad.
Godbedring til de skadede :)
Det er nok noget straf fra weekendens druk og tilhørende snacken. Og nok osse lidt at jeg ik har en badevægt selv og låner venners når jeg er på besøg og husker det. Tror altså at man bliver mere opmærksom på sin vægt når man ser den hver dag også selvom der kommer nogle ubehagelige udsving.
Men på den positive side går det da fremad.
Godbedring til de skadede :)
16 år24. september 2008 kl. 20:59
kp08
+ 600 siden sidst. Jeg været for doven, især i weekenden, hvor vi har til noget fredag, lørdag og søndag. Selvom det var meget hygge med vin, god mad og kager, så er mit kcal indtag ok, det er på motion siden jeg hænger godt og grundig i bremsen. Håber at motivationen kommer inden weekenden, så jeg kan få smidt 1 kg til næste gang.
16 år24. september 2008 kl. 22:32
Pokemom (slettet)
har haft en svær uge. enormt meget stress hr gjort jeg ikke har haft overskud til madlavning og der er derfor gledet alt det lette ned...med lette mener jeg naturligvis junk...
heldigvis har jeg ikke taget på men er status quo.
har 4-5 hårde dage endnu foran mig, men har dog taget initiativet til bedre viljestyrke. har handlet enorme mængder af grøntsager ind idag og da jeg ikke har råd til at smide ud, bliver jeg jo nødt til at spise det. og hvis først jeg spiser det...har jeg vel næppe plads til en pizza også.
Men nu skal det altså være slut. om 16 dage skal jeg iføres bikini...sååååå
mål for næste uge: vægt 53,5
heldigvis har jeg ikke taget på men er status quo.
har 4-5 hårde dage endnu foran mig, men har dog taget initiativet til bedre viljestyrke. har handlet enorme mængder af grøntsager ind idag og da jeg ikke har råd til at smide ud, bliver jeg jo nødt til at spise det. og hvis først jeg spiser det...har jeg vel næppe plads til en pizza også.
Men nu skal det altså være slut. om 16 dage skal jeg iføres bikini...sååååå
mål for næste uge: vægt 53,5
16 år24. september 2008 kl. 22:49
Kaffen (slettet)
Var ikke hjemme i går så min onsdagsvejning bliver lige i dag.
Har holdt min ene datters 1-års fødselsdag 2 gange siden sidste onsdag, så turde ikke satse på et vægttab, men der er søreme alligevel røget 1 kilo, som er mit normale mål for en uge!
Så faktisk er jeg nede på det foreløbige mål der er 60 kilo - har tabt 7 kilo på 5 uger. Skal nu lige have holdt denne vægt lidt, og overvejet om jeg er tilfreds eller om der gerne må ryge lidt mere af om maven (efter graviditet).
Har holdt min ene datters 1-års fødselsdag 2 gange siden sidste onsdag, så turde ikke satse på et vægttab, men der er søreme alligevel røget 1 kilo, som er mit normale mål for en uge!
Så faktisk er jeg nede på det foreløbige mål der er 60 kilo - har tabt 7 kilo på 5 uger. Skal nu lige have holdt denne vægt lidt, og overvejet om jeg er tilfreds eller om der gerne må ryge lidt mere af om maven (efter graviditet).
16 år25. september 2008 kl. 06:41
Esti91 (slettet)
Så fik jeg også vejet mig.. Vægten står på 74,8kg, så det er det samme som sidste onsdag, hvilket er okay, da jeg tabte 1,3kg i sidste uge..
16 år25. september 2008 kl. 07:21
malin (slettet)
Selvom det er lidt for sent, hopper jeg alligevel med på denne uges onsdagsvejning.
Min vægt er nogenlunde status quo.
Har haft nogle rigtig øv-uger med sygdom. Det har bare afløst hianden slag-i-slag med diverse vira. Tror det er vores ældste, som slæber det med hjem fra børnehaven, og så går det så på omgang!! Øv, øv øvvvvv!!! (Håber I kan tåle et par tudekiks herfra...? Jeg er virkelig træt af det hele lige nu! Vi ligger syge nu på 3. uge (derfor har jeg også været så fraværende her fra madital)
Tak til alle der har gidet læse med so far...
I det mindste ser jeg positivt på, at badevægten i morges sagde 59,5 - hvilket er OK, (godt nok ikke helt efter planen for at nå mit vægttabsmål, men når nu de sidste par uger har været så trælse, såååee...)
/Malin
Min vægt er nogenlunde status quo.
Har haft nogle rigtig øv-uger med sygdom. Det har bare afløst hianden slag-i-slag med diverse vira. Tror det er vores ældste, som slæber det med hjem fra børnehaven, og så går det så på omgang!! Øv, øv øvvvvv!!! (Håber I kan tåle et par tudekiks herfra...? Jeg er virkelig træt af det hele lige nu! Vi ligger syge nu på 3. uge (derfor har jeg også været så fraværende her fra madital)
Tak til alle der har gidet læse med so far...
I det mindste ser jeg positivt på, at badevægten i morges sagde 59,5 - hvilket er OK, (godt nok ikke helt efter planen for at nå mit vægttabsmål, men når nu de sidste par uger har været så trælse, såååee...)
/Malin
16 år26. september 2008 kl. 20:28
Er glad for at jeg hoppede med på bølgen til onsdagsvejning, selv om det er knapt så sjovt i dag som det plejer at være.
Efter en uge med overbelastet knæ (der stadig ikke er kommet sig!!!) og en weekend med hygge med veninder, kan jeg nu få lov at se resultaterne. 1,6 kilo blev det til i vægtstigning og jeg kan ikke gøre meget andet end at ærgre mig.
Op på hesten igen. Så meget som knæet nu tillader det. Jeg har 14 dage inden der kommer en uge med fødselsdage, barnedåb og mit eget bryllup, hvor jeg har tænkt mig at spise kage, så alt hvad der kan nåes inden da skal hives i land nu.