#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Øh Torsdagsstatus, hvor blev den af??
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Øh Torsdagsstatus, hvor blev den af??
Hej Maria DK
Selvom vægten er gammel, så virker den jo endnu ikke sandt.
Var også på vægten i går ;-( men har jo cyklet 30 km hver dag i denne uge, og har løbet 6 km på 32min her til morgen.
Det lyder som om du skal have en rigtig hyggeweekend.
Mmmm chokolade, det elsker jeg også bare, og SAVNER det *S*
Også god weekend til dig
Knus
Bamse
Selvom vægten er gammel, så virker den jo endnu ikke sandt.
Var også på vægten i går ;-( men har jo cyklet 30 km hver dag i denne uge, og har løbet 6 km på 32min her til morgen.
Det lyder som om du skal have en rigtig hyggeweekend.
Mmmm chokolade, det elsker jeg også bare, og SAVNER det *S*
Også god weekend til dig
Knus
Bamse
19 år8. juli 2005 kl. 14:52
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Øh Torsdagsstatus, hvor blev den af??
Hejsa Maria
Så må du jo se at få købt dig en nye vægt - man man jo godt få en til rimlig penge. Lyder til at du rigtigt skulle hygge her i weekenden og det er jo super dejligt og vejret har jo bare været kanon.
Mange knus Smiley
Så må du jo se at få købt dig en nye vægt - man man jo godt få en til rimlig penge. Lyder til at du rigtigt skulle hygge her i weekenden og det er jo super dejligt og vejret har jo bare været kanon.
Mange knus Smiley
19 år11. juli 2005 kl. 07:55
Mariadk (slettet)
re: re: Øh Torsdagsstatus, hvor blev den af??
Ja hygget blev der ihvertfald.. jeg var til bogstavligtalt fødsesdagsfest igår.. jeg fik nemlig en lille niece natten til igår, så jeg tog mig lige en forlænget weekend.. nej hvor var hun bare dejlig.. det er jo bare noget af det bedste i verden.. og så glemmer man lige vægten og kuren i et stykke tid..
Håber i alle har det godt..
Mariadk
Håber i alle har det godt..
Mariadk
19 år12. juli 2005 kl. 09:11
men vægten er vist nok det samme, den ser fin ud, den er stadig old gammel, og vejer ikke helt præsis.. og det gavner ikke noget at tage hjem til mine forældre hvor jeg er nu, her er den endnu ældre.. *GGGG*
Jeg var ude og løbe igår, men compeed vabelplaster, som min mor havde puttet på denne gang.. det røg også af.. suk suk suk.. men istarten gik det godt..og jeg løb da hele vejen 40 min..
mit mål for weekenden er at spise sundt og ikke frådse i min mors chokolade skab.. *G* ja gemmer chokolade alle vejne. og det er min største svaghed.. hun kan også bare tåle det, en lille nip på 53 kilo.
Men denne weekend er bare så skøn, heroppe i vig er der festival, og hele min familie er her, og i aften kommer min veninde her op fra nordsjælland af, og skal blive her til søndag med hendes lille baby.. det er bare så godt vejr, så mere velsignet kan man bare ikke være..
Jeg håber i alle også må nyde det dejlige vejr, og denne weekend..
Knuser fra mig..
MariaDK