#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Endelig:-)
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Endelig:-)
Hej Eskimo
sådan det er da flot at du har været ude at løbe selvom vejret ikke lige er det bedste. Her i Danmark har vi lige for tiden godt vejr - så jeg skal nok sende lidt op til dig ;o)
Jeg har planer om at løbe her i weekenden - regner med at tage en tur lørdag på ca. 8 km og en lidt mindre søndag. Løber jo kun i weekenden da jeg for det meste cykler i hverdagen og laver BOSU træning.
Rigitg god weekend - har først ferie i uge 31 så jeg er med i nogle uger endnu ;o)
Knuser fra Smiley
sådan det er da flot at du har været ude at løbe selvom vejret ikke lige er det bedste. Her i Danmark har vi lige for tiden godt vejr - så jeg skal nok sende lidt op til dig ;o)
Jeg har planer om at løbe her i weekenden - regner med at tage en tur lørdag på ca. 8 km og en lidt mindre søndag. Løber jo kun i weekenden da jeg for det meste cykler i hverdagen og laver BOSU træning.
Rigitg god weekend - har først ferie i uge 31 så jeg er med i nogle uger endnu ;o)
Knuser fra Smiley
19 år8. juli 2005 kl. 08:32
Mariadk (slettet)
re: re: Endelig:-)
FLot flot flot eksi
ja og bonusen oven i, er at man bare har det SUPER godt bagefter.. jeg var også ude og løbe de der 6-7 kilometer igår.. uh det er bare så godt..
god weekend..
knus
mariadk
ja og bonusen oven i, er at man bare har det SUPER godt bagefter.. jeg var også ude og løbe de der 6-7 kilometer igår.. uh det er bare så godt..
god weekend..
knus
mariadk
19 år8. juli 2005 kl. 10:11
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Flot Eksi
Hey.
Det er bare super flot, var også selv ude at løbe 6 km her til morgen, og det er bare dejligt.
Er ked af at sige det men her i DK er det bare skønt vejr.
Skal også selv prøve at løbe i et løb for allerførste gang i mit liv om en god månedstid.
Pøj pøj ven
Knus
Bamse
Det er bare super flot, var også selv ude at løbe 6 km her til morgen, og det er bare dejligt.
Er ked af at sige det men her i DK er det bare skønt vejr.
Skal også selv prøve at løbe i et løb for allerførste gang i mit liv om en god månedstid.
Pøj pøj ven
Knus
Bamse
19 år8. juli 2005 kl. 14:48
Nu er der jo kun en måned til jeg skal deltage i løbet, så de km jeg løber skal helst være så autentiske som muligt. Desværre er der lidt for mange bakker her i Grønland til at det er nok bare at træne på et løbebånd, så uanset vind og vejr må jeg hive mig selv udenfor.
hygge til jer alle og god ferie til jer der skal ud og rejse og på tur:-)
Eskimo