#2 af bruger slettet
Onsdagsvejning uge 38
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Onsdagsvejning uge 38
Flot klaret, og dejligt for dig, at du er lige ved målet:)
Min vægt er heldigvis begyndt at gå ned igen efter en del uger, hvor den stod helt stille..
Siden sidst er der røget 1,3kg, så min vægt er nu 74,8kg. Noget er det er sikkert væske, men bare det at vægten går ned af er fantastisk!
Desværre kan jeg efter en samtale med lægen konstatere at jeg har en overbelastning i knæet, så motion er sat på pause lige forløbig, desværre.
Min vægt er heldigvis begyndt at gå ned igen efter en del uger, hvor den stod helt stille..
Siden sidst er der røget 1,3kg, så min vægt er nu 74,8kg. Noget er det er sikkert væske, men bare det at vægten går ned af er fantastisk!
Desværre kan jeg efter en samtale med lægen konstatere at jeg har en overbelastning i knæet, så motion er sat på pause lige forløbig, desværre.
16 år17. september 2008 kl. 13:58
Kirsten P (slettet)
Det ser ud til det kører for os i denne uge. Min vægt siger 65,5 kg og det er 1,5 mindre end i sidste uge. Men den har også svinget meget i sommer.
16 år17. september 2008 kl. 16:31
Kaffen (slettet)
Tillykke med jeres vægttab!
Jeg kan også være med - har tabt det planlagte 1 kilo siden sidste onsdag, vægten viser 61, så det er bare dejligt. Jeg mangler, ligesom Mette, også kun 1 kilo for at nå mit mål indtil videre.
Min datter har 1 års fødselsdag i morgen, og i weekenden skal vi holde familiefødselsdag, så jeg forventer ikke det store vægttab på næste onsdag. Har også helt til d. 1. oktober, da det var datoen for at nå 60 kg.
Jeg kan også være med - har tabt det planlagte 1 kilo siden sidste onsdag, vægten viser 61, så det er bare dejligt. Jeg mangler, ligesom Mette, også kun 1 kilo for at nå mit mål indtil videre.
Min datter har 1 års fødselsdag i morgen, og i weekenden skal vi holde familiefødselsdag, så jeg forventer ikke det store vægttab på næste onsdag. Har også helt til d. 1. oktober, da det var datoen for at nå 60 kg.
16 år17. september 2008 kl. 19:06
kp08
Jeg hat smidt 500g siden sidste onsdag - og jeg er meget tilfreds. Jeg er begyndt at spise mere i det daglige, skal kun have et underskud på 430 kcal pr. dag, så jeg har en god fornemmelse af hvordan min kost indtag skal være når jeg har smidt de sidste kilo. Nu begynder jeg så at få mere motion - skal træne 2-3 gange om ugen. Det vil selvfølgelig nok give et større vægt tab pr. uge, men så er der jo plads lidt mere af det sjove, så som rødvin, i weekenderne.
16 år17. september 2008 kl. 19:22
Pokemom (slettet)
jeg har taget 2 kilo (!) på!!!!!!!!!!!!
har en stresset hverdag pt. hvor der ikke har været tid til træning, indkøb eller madlavning. så har syndet en del med brød, slik og lign.
Nu er jeg endeligt vd at finde overskud igen. Har fået anskaffet mig en crosstrainer. Dette gør jeg kan spare dels benzin og dels en masse tid på at køre i træningscenteret...så både tid og penge...mine 2 primære stressfaktorer.
Planen er at træne 45 min på den hver dag jeg er hjemme, som er 4-5 dage om ugen. dertil mere når jeg er i skole, hvor vi har et fitness center, hvor jeg styrketræner.
Kosten skal også omlægges (igen!). skolen nye kantine er fabelagtig - og sund. Men grundet praktik er jeg der ikke pt. så glæder mig til at vende tilbage dertil efter næste uge.
vil være slank igen...hader mit spejlbillede...det gør mig depri og dermed trøstespiser jeg... gider det ik mere.
håber at melde positivt tilbage om en uge, gerne med et tab på 1 kilo.
har en stresset hverdag pt. hvor der ikke har været tid til træning, indkøb eller madlavning. så har syndet en del med brød, slik og lign.
Nu er jeg endeligt vd at finde overskud igen. Har fået anskaffet mig en crosstrainer. Dette gør jeg kan spare dels benzin og dels en masse tid på at køre i træningscenteret...så både tid og penge...mine 2 primære stressfaktorer.
Planen er at træne 45 min på den hver dag jeg er hjemme, som er 4-5 dage om ugen. dertil mere når jeg er i skole, hvor vi har et fitness center, hvor jeg styrketræner.
Kosten skal også omlægges (igen!). skolen nye kantine er fabelagtig - og sund. Men grundet praktik er jeg der ikke pt. så glæder mig til at vende tilbage dertil efter næste uge.
vil være slank igen...hader mit spejlbillede...det gør mig depri og dermed trøstespiser jeg... gider det ik mere.
håber at melde positivt tilbage om en uge, gerne med et tab på 1 kilo.
16 år17. september 2008 kl. 21:16
kong uggermugger (slettet)
pokemon: hvad har du givet for din crosstrainer, hvis man må spørge? Er den ikke sindsyg dyr sådan en?
16 år17. september 2008 kl. 21:28
Pokemom =) jeg er bare go til de navne..
16 år17. september 2008 kl. 21:29
Pokemom (slettet)
jeg har været så heldig at finde en brugt fra en bekendt. det er en reebok koster normalt 4.500,- jeg fik den for 2000,-. Den er fra november...så ikke meget brugt.
De fåes billigere - men tvivler så til gengæld på kvaliteten. Så ville have noget ordentligt.
De fåes billigere - men tvivler så til gengæld på kvaliteten. Så ville have noget ordentligt.
16 år17. september 2008 kl. 21:49
ja den sku jo helst ikke knække sammen under en hvis man gir den gas.. Synes nemlig det er sjovt når jeg er i motionscenter, men der er ret langt derind
16 år17. september 2008 kl. 21:57
Det sidste kilo kommer nok til at tage noget længere tid, da jeg har fået lavet et mere seriøst styrketræningsprogram og derfor forvente at mine muskler nu virkelig skal begynde at vokse. Det gør heller ikke så meget, er efterhånden meget tilfreds med hvad jeg ser i spejlet så den sidste tid er vist mere finpudsning for hyggens skyld end det er et reelt behov.
Men i dag kan ingen tage glæden fra mig. Husker en situation på min badevægt da jeg gik i ottende eller niende klasse, hvor jeg ønskede at jeg kunne få mig en vægt der indeholdt tallet 56. Der skulle så gå en del år og en lille rejse til BMI>25s verden, men nu er den sgu ved at være der!!