Ville da bare lige sige Hej!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ville da bare lige sige Hej!
Hejsa...
Er lige logget på for første gang, hold da op der er meget man skal hitte ud af!!! I morgen må jeg jo veje maden så jeg kan få indtaste lidt flere tal... Håber jeg bliver glad for at være her, når jeg først lærer siden at kende...
Pøj pøj med vægten til alle i sommer varmen!!
Knus Rikkepuz!
19 år7. juli 2005 kl. 23:03
re: Ville da bare lige sige Hej!
Hejsa Rikkepuz

Velkommen til siden dejligt at se at der hele tiden kommer nye til. Jeg må indrømme at jeg bruger ikke siden til at taste mit mad ind - men jeg laver en madplan for hele ugen i stedet. Jeg følger ww program, men har de sidste to måneder ikke gået til vejning - det klarer jeg selv.
Pøj pøj

Glæder mig til at høre mere til dig.

Mange knus fra Smiley
19 år8. juli 2005 kl. 08:29
Hej Rikkepuz..

ja velkommen herind til, her kan du ikke være i fred for os andre.. vi er nemlig meget nysgerrig i hvor meget du har tabt, og hvordan det går rent personligt.. *S* men tilgengæld får du en super opbagning for alle superbrugerne herinde, og jeg kan sige dig, her er tabt mange kilo.. vi har prøvet at tælle de tabte kilo sammen, men er vist ik helt lykkedes endnu.. hihi..

Men jeg håber også det bedste for dig herinde, at du må få det bedste ud af det.. velsignelser til dig..

*S*

MariaDK
19 år8. juli 2005 kl. 10:09
Hejsa Rikke...

Velkommen til siden her. Jeg tror du bliver glad for at være her - der er en masse dejlige mennesker der giver opbakning, både når det godt og skidt.

Held og lykke ....

Knus Sandra
19 år8. juli 2005 kl. 11:15
hejsa - og velkommen til siden.

Jeg håber du får stor glæde af at være her ;o) Du kan i hvert fald regne med opbakning fra alle de glade mennesker herinde.

Må jeg spørge hvor meget du skal tabe?

Jeg mangler selv 6-7 kg ¨sådan cirka. Jeg tog en del på under min graviditet, men dem har jeg tabt igen, så nu mangler jeg lige det sidste fedt!!!!

Knus Judle
19 år8. juli 2005 kl. 13:33
re: re: Ville da bare lige sige Hej!
Hejsa.
Ja jeg er så den eneste "mandlig" deltager herinde, så jeg passer godt på "mine" piger.
Velkommen til, jeg er sikker på du får lige så meget glæde af dette dejlige forum, som vi andre gør, og som de andre skriver står vi altid klar med støtte og skulderklap.
Skriv lidt mere om dig selv, såsom hvorfor du vil tabe dig, hvor meget du vil tabe dig osv.
Pøj pøj med det hele, og du behøver altså ikke skrive alt ind, men dan dig dine egne erfaringer, det tror jeg de fleste gør inkl. mig selv.

Knus
Bamse
19 år8. juli 2005 kl. 14:45
Tak for jeres dejlig velkomst, det er lækkert at blive budt velkommen :o)
Lidt mere om mig selv og min vægt! Jamen jeg har været overvægttig i rigtig mange år, siden 1994 hvor jeg fik min søn. Det er dog først inden for de sidst 3 år jeg har haft en større styrke til at gøre noget ved det! Min top vægt var 120,5 kg jan. 2003.
Den. 27. april stoppede jeg med at ryge, og har kun taget 600 gram på siden da, er så også begyndt i motionscenter.
Mit mål er at jeg engang vejer 70 kilo eller mindre, men det er så langt ude i fremtiden at det ikke er til at overskue endnu. Jeg ønsker at veje 102 kilo d. 5 august da jeg der har opfølgning i mit motionscenter.
Næste sommer skal jeg til eksamen i idræt, og mit mål er at jeg der har en mere veltrænet krop og vejer omkring 80-85 kilo.

Lidt mere praktisk, når i svare på hinandens spørgsmål, svare i så bare lige som jeg gør nu eller hvad??? Det er lidt indviklet at overskue det hele.. *Griner*

Synes selv jeg forsøger at leve sundt, men det er da svært med alle livets fristelser, men godt jeg er blevet bidt af og træne ;o)
Ha en hyggelig dag!
Knus Rikke
19 år8. juli 2005 kl. 17:49
re: re: Ville da bare lige sige Hej!
Hej Rikke, ja det mål skal du nok nå.. det skal vi nok også hjælpe dig med.. nogle af os er lige ved at være ved målet, og har ekstra overskud til at få sparket gang i de andres mås.. men det er jo bare super, der skal jo helst være balance. *S*

Ja du svarer bare når det passer dig.. du gør det helt rigtigt.. hihi

fra Maria
19 år9. juli 2005 kl. 23:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });