min første ugestatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

min første ugestatus
Hejsa
Hermed vil jeg da også levere min ugestatus - min første...
Jeg har i ugen tabt 1kg - det er da helt fint. ;-) Håber jeg kan holde det hver uge.
På lørdag rejser jeg på 3 ugers ferie - til landet hvor alt er super size. målet er ikke at tabe mig der, det er ivst fint hvis jeg kan holde vægten...

Ha det godt og må viljen være med jer ;-)

sommer hilsner fra
Snartslank
19 år7. juli 2005 kl. 19:50
re: min første ugestatus
Hey slanksnart
1 kg wauw da er da flot, vær stolt af dig selv, og rigtig god ferie.
Knus
Bamse
19 år7. juli 2005 kl. 21:51
re: re: min første ugestatus
Hejsa
Jeg er sikker på du nok skal leve op til dit navn:-) Tillykke med det smidte kg. Det er supergodt gået.
Og rigtig god ferie. Det er noget af en kostmæssig udfordring at sætte sig selv på, men jeg er ikke i tvivl om, at du nok skal klare det.

hygge Eskimo
19 år8. juli 2005 kl. 01:26
Hey

1 kg er da super flot Snartslank - det kan du godt være stolt af. Men du skal nok ikke regne med at tabt et kg hver uge - ikke for at du skal miste modet - men regn heller med ca. et havl om ugen ;o)

Rigtig god ferie

Knus smiley
19 år8. juli 2005 kl. 08:26
re: re: min første ugestatus
Hej Snartslank

ja det er super flot.. uh du skal til Big amarica.. held og lykke til.. *GGG* det var der jeg tog 10 kilo på.. meen men men du skal sikkert ikke være der så længe.. ja bare du holder vægten, så er det også en kanon sejr på en ferie..

ha en rigtig velsiget tur..

Mariadk
19 år8. juli 2005 kl. 10:06
Tillykke med vægttabet. Det var da en rigtig dejlig start.

God weekend

Judle
19 år8. juli 2005 kl. 13:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });