#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Status igen igen
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Status igen igen
Hej Marianne
Ja man kan jo ikke lige regne med vægten når det er den tid på måneden, men 200 gram pluds er jo ingenting - så jeg tror at du viser os et vægtab i næste uge.
Hvor er det bare dejligt at du fik guldhjertet fra kæresten kan godt forstå at du er glad ;o) Kan ikke lige huske om jeg har sagt tillykke med dagen, men så har jeg da i hvert fald fået det gjort nu. Dejligt at i er komme i gang med motionen og kosten igen.
Mange knus fra smiley
Ja man kan jo ikke lige regne med vægten når det er den tid på måneden, men 200 gram pluds er jo ingenting - så jeg tror at du viser os et vægtab i næste uge.
Hvor er det bare dejligt at du fik guldhjertet fra kæresten kan godt forstå at du er glad ;o) Kan ikke lige huske om jeg har sagt tillykke med dagen, men så har jeg da i hvert fald fået det gjort nu. Dejligt at i er komme i gang med motionen og kosten igen.
Mange knus fra smiley
19 år7. juli 2005 kl. 13:56
Engis (slettet)
Hej Marianne.
Jeg er også sikker på, at du nok skal vise et bedre resultat i næste uge.
Den rette motion og kost er altid et skridt i den rigtige retning
Tillykke med årsdagen. Det må have været dejligt at kunne fejre det :-)
Vh Engis ... der også kan huske dig fra Mad&sundhed ;-)
Jeg er også sikker på, at du nok skal vise et bedre resultat i næste uge.
Den rette motion og kost er altid et skridt i den rigtige retning
Tillykke med årsdagen. Det må have været dejligt at kunne fejre det :-)
Vh Engis ... der også kan huske dig fra Mad&sundhed ;-)
19 år7. juli 2005 kl. 15:53
Joanmaria (slettet)
200 gram er ok når det nu er den tid på måneden. Du skal nok få et godt resultat i næste uge når I også er begyndt at dyrke motion.
Rigtig flot at du ikke hopper på vægten så ofte. For som du siger giver det alt for meget tankespind. Da jeg startede på mad og sundhed hoppede jeg selv alt for tit på vægten, men det er slut nu.
Knus Judle
Rigtig flot at du ikke hopper på vægten så ofte. For som du siger giver det alt for meget tankespind. Da jeg startede på mad og sundhed hoppede jeg selv alt for tit på vægten, men det er slut nu.
Knus Judle
19 år7. juli 2005 kl. 18:59
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Status igen igen
Hey Marianne.
Det lyder til din kæreste og dig har haft en rigtig romantisk aften og det er også bare dejligt.
Skal vi tage hinanden i hånden og få vægten nedaf, da vi jo begge har taget lidt på.
Knus
Bamse
Det lyder til din kæreste og dig har haft en rigtig romantisk aften og det er også bare dejligt.
Skal vi tage hinanden i hånden og få vægten nedaf, da vi jo begge har taget lidt på.
Knus
Bamse
19 år7. juli 2005 kl. 21:49
eskimo (slettet)
re: re: re: Status igen igen
Tillykke med guldhjertet!! Det lyder som om i havde en rigtig dejlig dag!!
De 200 g er hurtigt smidt igen, det er helt sikkert med den vilje du har for tiden!!!
Jeg har også sendt vægten på sommerferie, og du har ret. Det er skønt ikke at veje sig hver dag, men give sig selv "fri" fra hele tiden at skulle blive glad eller trist, afhængigt af hvad vægten nu siger.
Hygge Eskimo
De 200 g er hurtigt smidt igen, det er helt sikkert med den vilje du har for tiden!!!
Jeg har også sendt vægten på sommerferie, og du har ret. Det er skønt ikke at veje sig hver dag, men give sig selv "fri" fra hele tiden at skulle blive glad eller trist, afhængigt af hvad vægten nu siger.
Hygge Eskimo
19 år8. juli 2005 kl. 01:23
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: Status igen igen
hej marianne
tilykke med 1 års dagen.. ja det er ik så godt med de 200 g, men som su selv skriver så er det den tid hvor man ik helt kan gøre så meget.. men jeg er sikker på at næste uge, ser det anderledes ud på vægten.. især når i nu begge er motiveret..
ha en dejlig weekend
mariadk
tilykke med 1 års dagen.. ja det er ik så godt med de 200 g, men som su selv skriver så er det den tid hvor man ik helt kan gøre så meget.. men jeg er sikker på at næste uge, ser det anderledes ud på vægten.. især når i nu begge er motiveret..
ha en dejlig weekend
mariadk
19 år8. juli 2005 kl. 10:04
Kæresten og jeg er kommet i gang med motionen igen. Og maden går det også godt med igen... så jeg er oppe på hesten og krydser fingre for den næste uges tid.
Jeg vejer mig ikke så ofte som jeg har gjort... og hvor er jeg glad for det. Det andet laver total tankespind i hovedet på mig.
Vi havde jo 1 årsdag i mandag... hvor var det bare hyggeligt. Vi fejrede dagen i Knuthenborg Safaripark ... samme sted som vi mødtes. Min far, hans kæresten, min søster og mine 2 nevøer var også med. Kæresten og jeg afsluttede dagen med at spise kinesisk.
Jeg fik guldhjertet ... JUBIII... han er bare SÅ dejlig. Så nu har jeg mine 3 vedhæng til min halskæde.
Jeg håber I alle har det skønt, og jeg skal prøve at kommentere jeres indlæg... jeg vil i hvert fald læse dem som det mindste.
Knuz fra marianne