#2 af bruger slettet
Kanelsneglen og fredsliljen
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Kanelsneglen og fredsliljen
Det lyder som en skoen ide.
De faa gange jeg har beloennet mig selv, har det vaeret med toej sko, cremer el. lign. Men jeg er da helt klart blevet mere hooked paa blomster efter dit indlaeg....toej er godt, men paa su, kan jeg desvaerre ikke tillade mig det for ofte.
Det er jo helt oplagt. Jeg har tit kigget langt efter smukke blomster i blomsterbutikken. Det burde jeg unde mig selv og det vil jeg ogsaa goere i fremtiden...saa haaber jeg ogsaa min stue kommer til at ligne Randers Regnskov:-)
De faa gange jeg har beloennet mig selv, har det vaeret med toej sko, cremer el. lign. Men jeg er da helt klart blevet mere hooked paa blomster efter dit indlaeg....toej er godt, men paa su, kan jeg desvaerre ikke tillade mig det for ofte.
Det er jo helt oplagt. Jeg har tit kigget langt efter smukke blomster i blomsterbutikken. Det burde jeg unde mig selv og det vil jeg ogsaa goere i fremtiden...saa haaber jeg ogsaa min stue kommer til at ligne Randers Regnskov:-)
16 år10. september 2008 kl. 21:58
bruger slettet
re: Kanelsneglen og fredsliljen
Sidst på måneden kan man nøjes med en lille bitte blomst til en tier. De BEHØVER jo ikke komme i pæn krukke lige med det samme, og med tiden sker det, at de vokser sig store.
16 år10. september 2008 kl. 22:01
Desuden er der i forbindelse med vægttab en masse små sejre som jo også lige skal fejres. Helt ubevidst begyndte jeg i stedet at forkæle mig selv med stueplanter og krukker til disse.
Måske vanerne slet ikke har ændret sig. I hvert fald ligner min stue snart Randers regnskov og min mand brokker sig gevaldigt over at der er salat i alle vindueskarmene.
Men faktisk er det en utrolig god motivation, for hver gang jeg sidder i min sofa og overvejer noget forbudt bliver jeg mindet om at hvis jeg lader være, og måske endda løber mig en tur i stedet, ja så er der snart røget et kilo, eller mit bmi runder et helt tal og så ender det faktisk som regel med at jeg holder den sunde linie.
Jeg, der ellers aldrig har været blomsterfreak, har nu erstattet glæden ved en kanelsnegl med noget så fjollet som en fredslilje.
Dette var vist bare en sludder for en sladder... Hvad belønner/trøster i andre jer mon med, nu hvor de søde sager er blevet forbudte?