#2 af Corina (slettet)
Bamsestatus.
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: Bamsestatus.
Vil du SÅ holde op. Hvad er 100 gram mod godt 15 kilo ?
Du har simpelthen holdt det SÅ flot, så jeg er sikker på at en ugen med trasken med 20 unger bliver alletiders og aldeles gavnligt på vægten.
God tur iøvrigt - hvor skal i hen af ?
Fridag ? Nej ved du nu hvad..det kan man da ikke og så slet ikke prale med det * he he* Nå pyt -jeg havde en fridag igår *S*
Kan du have en rigtig god ferie ;-)
Mange hilsner
Corina
Du har simpelthen holdt det SÅ flot, så jeg er sikker på at en ugen med trasken med 20 unger bliver alletiders og aldeles gavnligt på vægten.
God tur iøvrigt - hvor skal i hen af ?
Fridag ? Nej ved du nu hvad..det kan man da ikke og så slet ikke prale med det * he he* Nå pyt -jeg havde en fridag igår *S*
Kan du have en rigtig god ferie ;-)
Mange hilsner
Corina
19 år7. juli 2005 kl. 09:14
Mariadk (slettet)
Hej Bamse
ja de 100G var sikkert det hele værd..
er det en slags spejder tur? jeg håber i får det rigtig godt, med massere af dejligt vejr.. rigtig god ferie.. vi snakkes ved i uge 29.
MariaDK
ja de 100G var sikkert det hele værd..
er det en slags spejder tur? jeg håber i får det rigtig godt, med massere af dejligt vejr.. rigtig god ferie.. vi snakkes ved i uge 29.
MariaDK
19 år7. juli 2005 kl. 09:30
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Bamsestatus.
Hey Bamse
Ja jeg vil nu sige lige som Corina VIL du så holde op 100 gram er da ingenting og som jeg ogsp skrev tidligere, så skal du jo også tænke på hvor meget du har cyklet i hele uge ;o) Tror at du får nogle gode benmuksler........................
Øv øv gad godt at havde en fridag i morgen, men jeg må jo passe arbejdet i morgen også. Har jo først ferie fra uge 31 så der er jo noget tid endnu.
Rigtig god tur og ferie
Knus og kram
Smiley
Ja jeg vil nu sige lige som Corina VIL du så holde op 100 gram er da ingenting og som jeg ogsp skrev tidligere, så skal du jo også tænke på hvor meget du har cyklet i hele uge ;o) Tror at du får nogle gode benmuksler........................
Øv øv gad godt at havde en fridag i morgen, men jeg må jo passe arbejdet i morgen også. Har jo først ferie fra uge 31 så der er jo noget tid endnu.
Rigtig god tur og ferie
Knus og kram
Smiley
19 år7. juli 2005 kl. 11:17
Joanmaria (slettet)
Jeg synes det er helt ok med 100 gram + når man nu tænker på den dejlige weekend I har haft. De skal nok rasle af dig igen snart.
Rigtig god ferie.
Knus Judle
Rigtig god ferie.
Knus Judle
19 år7. juli 2005 kl. 18:54
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Bamsestatus.
Hey.
Corina & Smiley, jeg bukker mig straks så jeg kan få smæk i måsen avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv, ved det godt at det "kun" er 100 g men alligevel er det ØV.
Maria: Jeps 20 friske FDF drenge og piger, alle med ild i røven, så gamle bamse her må bare følge med *S*
Judle: Ja det har du ret i, for det var en skøn weekend, tak er sikkert endnu mere træt når jeg kommer hjem
Knus Bamse
Corina & Smiley, jeg bukker mig straks så jeg kan få smæk i måsen avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv, ved det godt at det "kun" er 100 g men alligevel er det ØV.
Maria: Jeps 20 friske FDF drenge og piger, alle med ild i røven, så gamle bamse her må bare følge med *S*
Judle: Ja det har du ret i, for det var en skøn weekend, tak er sikkert endnu mere træt når jeg kommer hjem
Knus Bamse
19 år7. juli 2005 kl. 21:47
eskimo (slettet)
re: re: re: Bamsestatus.
sølle 100 g for en skøn weekend!! Det er jo ingenting, og mon ikke du får brændt en masse kalorier af, når du skal løbe rundt og holde styr på alle dine unger, hihi:-)
Du må have en rigtig sjov "ferie" sammen med dem. Vi glæder os til at høre om det i uge 29.
Knus Eskimo
Du må have en rigtig sjov "ferie" sammen med dem. Vi glæder os til at høre om det i uge 29.
Knus Eskimo
19 år8. juli 2005 kl. 01:20
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: Bamsestatus.
IH hvor skønt bamse,
jeg har selv været spejder og leder (i dds) i rigtig mange år, men er det ikke mere.. så har også en svaghed for de kære små unger!
Rigtig god tur
MariaDK
jeg har selv været spejder og leder (i dds) i rigtig mange år, men er det ikke mere.. så har også en svaghed for de kære små unger!
Rigtig god tur
MariaDK
19 år8. juli 2005 kl. 10:20
Jeg har taget 100 g på, *hmrfp* men okay jeg var næsten klar over det efter det super weekendophold jeg var på.
Men jeg har cyklet hele ugen, og npr jeg kommer hjem i dag, har jeg cyklet 130 km i denne uge.
I morgen har jeg taget mig en fri dag og i næste uge har jeg FERIE, skal afsted på lørdag med 20 unger i en uge på lejr, så jeg har først status om en uge.
Kan I have det godt alle sammen, jeg kommer nok først herind igen i uge 29.
Knuser
Bamse