#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hej alle sammen...
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Hej alle sammen...
Jamen dog, så må vi hellere sige DOBBELT TILLYKKE, det er sku da vildt.
Kan godt forstå det er lidt svært ved at fise ind på tavlen.
God tur herovre til det jyske, det er jo dejligt herovre, ja okay lige bortset fra regnen.
Knuser
Bamse
Kan godt forstå det er lidt svært ved at fise ind på tavlen.
God tur herovre til det jyske, det er jo dejligt herovre, ja okay lige bortset fra regnen.
Knuser
Bamse
19 år7. juli 2005 kl. 08:20
Corina (slettet)
re: re: Hej alle sammen...
Sikke da en melding. Først er du uventet gravid og dernæst nu med TVILLINGER. ?????!!!!!!!!!
Kæmpe tillykke. Der bliver da noget at se til så ;-)
Hvor er det bare dejligt !
Kæmpe tillykke. Der bliver da noget at se til så ;-)
Hvor er det bare dejligt !
19 år7. juli 2005 kl. 09:08
Mariadk (slettet)
Waw,, ja det er godt nok noget af en nyhed.. tillykke med det.. hvor er det bare en kæmpe velsignelse for dig..
Mariadk
Mariadk
19 år7. juli 2005 kl. 09:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hej alle sammen...
Hejsa Monika
Stort tillykke med den glædelig nyhed - kan da godt forstå at du lige i øjeblikket blev mundlam ;o) Men dejligt det er det da i hvert fald.
Min mor er tvilling så min søster og jeg kan jo godt risikere at én af os får tvillinger når tiden komme til hvor vi skal havde børn.
Mange knus og stor tillykke eller dobbelt tillykke
Smiley som er meget glad på dine vegne
Stort tillykke med den glædelig nyhed - kan da godt forstå at du lige i øjeblikket blev mundlam ;o) Men dejligt det er det da i hvert fald.
Min mor er tvilling så min søster og jeg kan jo godt risikere at én af os får tvillinger når tiden komme til hvor vi skal havde børn.
Mange knus og stor tillykke eller dobbelt tillykke
Smiley som er meget glad på dine vegne
19 år7. juli 2005 kl. 11:11
Joanmaria (slettet)
Hvor skønt! Så har I kæmpet i alle disse år - og så får i hele 2 på én gang! Endnu en gang tillykke med maven.
Knus Judle
Knus Judle
19 år7. juli 2005 kl. 18:52
Joanmaria (slettet)
Forresten.... Hvis du ikke kender den vil jeg varmt anbefale b-a-b-y.dk. Det er en helt vildt god side hvor du kan skrive med andre, der har termin i samme måned som dig. Og når du så har født fortsætter jeres gruppe som en net-mødregruppe.
Bare et tip fra mig.
Knus Judle
Bare et tip fra mig.
Knus Judle
19 år7. juli 2005 kl. 18:56
eskimo (slettet)
Tillykke:-)
Wow, tvillinger. Det må da være utroligt dejligt. Først taber du dig et en tempo, som gør alle os andre forpustet, og så går dit ønske i opfyldelse, og så ovenikøbet dobbelt.
Tillykke med det. Håber du blivr her på forummet og fortæller hvordan det går under graviditeten og bagefter.
Knus Eskimo
Tillykke med det. Håber du blivr her på forummet og fortæller hvordan det går under graviditeten og bagefter.
Knus Eskimo
19 år8. juli 2005 kl. 01:17
Jeg har været på sygehuset og blive undersøgt nærmere og gik lidt i chok... altså ikke nok med at jeg helt uventet bliver gravid.. nej nej så skal jeg også vise hvad jeg dur til.
Jeg var inde og blive scannet fordi de mente at jeg var meget længere henne ind først antaget men næ nej. 6 uge og venter tvillinger.
Jeg må ærligt indrømme at det er længe siden at jeg er blevet fuldstændig mundlam ( hører jeg også for herhjemme nu ) men der viste jeg ikke lige om jeg skulle grine eller græde af glæde selvfølgelig.
Jeg har lidt svært ved at få det ind på lystavlen.
Og til Mariap... Jeg er med på vognen med at lave status hver fredag.. men så starter jeg først fra næste fredag for skal en tur til Jylland i weekenden og er ikke sikker på at jeg kommer i nærheden af en pc.
Varme knus og kram Monika