Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Jeg vejer i dag 100 gram mindre end onsdag i sidste uge. Hvad der dertil skal tilføjes er, at jeg har været på familiebesøg i jylland i 5 dage og derfor er ret imponeret over mig selv og det faktum at jeg ikke vejer 5 kg+

Vægten er således 57,1 i dag...
16 år10. september 2008 kl. 10:13
re: Onsdagsvejning
Jeg vejer i dag 67,2 kg.

Mette, det er da noget af en bedrift, godt gået
16 år10. september 2008 kl. 10:47
Jeg vejer 64,3 kg i dag. Og det er 2,4 kg mindre end da jeg startede på madital for 3 uger siden. Jubii!
16 år10. september 2008 kl. 10:55
Godt gået., med jeres vægttab.

Jeg skrev ikke herinde sidste onsdag, da jeg var på miniferie i kbh. Til gengæld er sommeren så også forbi for mig. Jeg holdt 14 dages ferie i juni og igen her sidst i august. Mellemtiden har været lidt lala med hensyn til vægttab, jeg har cyklet rundt i de samme kg, men nu skal det være slut, nu skal jeg for alvor tilbage så jeg kan tabe mig .

Jeg vejer det samme som for 14 dage siden nemlig 67 kg.
16 år10. september 2008 kl. 13:58
Da vægten bliver ved med at stå stille, har jeg besluttet mig for at være med i onsdagsvejningerne.
Min vægt er i øjeblikket 76kg, hvilket den desværre har været de sidste par uger.
16 år10. september 2008 kl. 15:37
min vægt siger 66,9. Det er 700g mindre end sidste onsdag.
Jeg tror jeg er ved at finde formen igen oven på en lidt slap sommer.
16 år10. september 2008 kl. 17:21
Nu kan jeg også være med, da jeg for første gang i mit liv har fået mig en (bade)vægt. Jeg skal tabe mig for at kunne være i mit tøj fra før graviditet og fødsel, så vægten har ikke været så afgørende.
Er alligevel blevet lidt nysgerrig for hvor meget kcal-tælleriet og motionen giver vægtmæssigt, så nu hopper jeg også med på onsdagsvejningen de næste par uger.
Jeg har ca. tabt 4 kilo de sidste 3 uger jeg har været på Madital, men ved ikke præcist hvor meget der er røget den sidste uge. Det bliver nemmere at svare på i næste uge, hvor jeg kan veje mig på egen vægt, istedet for at skulle ned og bruge apotekets.

16 år10. september 2008 kl. 20:57
Jeg har tabt 0,5 kg i løbet af den sidste uge, og er ikke bare tilfreds, men også super lettet! Det bringer mig nemlig igen ned under den "magiske" 60-kg grænse. Jeg har - ligesom kaffen - kilo fra graviditet(er) jeg gerne vil af med!
16 år10. september 2008 kl. 22:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });