#2 af ForBlid (slettet)
Vægten er tosset
Du læser en tråd i debat > vægttabForBlid (slettet)
re: Vægten er tosset
vejede du dig lige efter løbeturen - dvs. samme mængde beklædning og før du havde drukket vand?
Når jeg har løbet vejer jeg som regel mindst et kilo mindre - dvs. vand som er fordampet på turen. Ok jeg løber også som regelt i en time.
Når jeg har løbet vejer jeg som regel mindst et kilo mindre - dvs. vand som er fordampet på turen. Ok jeg løber også som regelt i en time.
16 år9. september 2008 kl. 13:33
iakob
re: Vægten er tosset
Hehe.. ja, så passer det jo meget godt med 500 gram på en halv times tid.
Jeg vidste da godt at man svedte lidt vand ud, men at det var så meget - det vidste jeg ikke. Tak for svaret.
Nå.. så må vi se hvad vægten siger i morgen tidligt. Jeg har i hvert tilfælde været en god pige idag med løbetur kl 6 om morgenen og ingen eftermiddagskage selvom de andre fik.
Jeg vidste da godt at man svedte lidt vand ud, men at det var så meget - det vidste jeg ikke. Tak for svaret.
Nå.. så må vi se hvad vægten siger i morgen tidligt. Jeg har i hvert tilfælde været en god pige idag med løbetur kl 6 om morgenen og ingen eftermiddagskage selvom de andre fik.
16 år9. september 2008 kl. 14:37
Nå.. men planen var jo at jeg skulle løbe en tur her til morgen, så det gjorde jeg. 5 km senere (og 32 minutter :-) så hoppede jeg på vægten igen.. og Se, vægten var faldet med 500 gram til 200 gram under grænsen.
Hehe.. Nå.. om ikke andet så har det givet mig modstandskraft mod den kage jeg frygter kommer på bordet idag til et projektmøde :-D