#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Av min fod..
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Av min fod..
Av for sørensen da....
Tja har kun et godt råd til dig min ven, en stor synål lige ind i vablen og få den punkteret, og du vil ret hurtigt kunne løbe igen, men husk lige og have en spand under foden, for der ligger jo altid en del væske i sådan en fætter.
God fornøjelse.
45 min løb det er da flot, og ja man bliver bare så dejlig frisk af det.
Held og lykke med din museumsvægt i morgen *S*
Knuser
Bamse
Tja har kun et godt råd til dig min ven, en stor synål lige ind i vablen og få den punkteret, og du vil ret hurtigt kunne løbe igen, men husk lige og have en spand under foden, for der ligger jo altid en del væske i sådan en fætter.
God fornøjelse.
45 min løb det er da flot, og ja man bliver bare så dejlig frisk af det.
Held og lykke med din museumsvægt i morgen *S*
Knuser
Bamse
19 år6. juli 2005 kl. 13:04
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Av min fod..
Hey Mariadk
Ja det er godt nok surt når man lige er så godt i gang med løberiet og så får man en vabel, men som Bamse skriver så skal du nok havde prikket huld på vablen så væsken kan komme ud.
Jeg syntes ellers at compeet plaster er super godt ;o)
Pøj pøj med vejningen i morgen.
Knus smiley
Ja det er godt nok surt når man lige er så godt i gang med løberiet og så får man en vabel, men som Bamse skriver så skal du nok havde prikket huld på vablen så væsken kan komme ud.
Jeg syntes ellers at compeet plaster er super godt ;o)
Pøj pøj med vejningen i morgen.
Knus smiley
19 år7. juli 2005 kl. 07:33
Når men nu har jeg været virkelig aktiv, mit løb søndag og tirsdag var på ialt 45 min. begge gange, det er virkelig noget der har rykket sig.. det føles så godt.. men nu har jeg bare fået den største vabel under højre fod, den har været der længe som skiftevis hård hud, og vabel og blodvabel!, og det gør bare mega ondt. Og den vil ikke væk.
Jeg kan ikke finde ud af at bruge det der compeete vabelplaster, det ryger hele tiden af min fod.. er der nogle som har et godt råd til mig, da jeg kan bare ikke stoppe med at løbe nu, hvor det går så godt! Snøft..
Hilsen MariaDK