#2 af Kaffen (slettet)
Jeg skal giftes!!
Du læser en tråd i debat > vægttabKaffen (slettet)
re: Jeg skal giftes!!
Tillykke med det kommende bryllup - det er en god motivation, og en overskuelig tidsperiode, så det skal du nok klare, med den gode start du har haft.
Vedr. mavemuskler, så gik jeg til efterfødselsgymnastik hos aof (e.l.), efter jeg havde født. Det var mere yoga end gymnastik, hvilket var godt da det tog lang tid før mine mavemuskler var samlet nok til at jeg kunne begynde på egentlige maveøvelser.
Så hvis jeg var dig, ville jeg være meget forsigtig med maveøvelser og istedet fortsætte med knibeøvelserne. Husk at trække maven ind når du laver dem, for så er de faktisk ret effektive.
Held og lykke!
Vedr. mavemuskler, så gik jeg til efterfødselsgymnastik hos aof (e.l.), efter jeg havde født. Det var mere yoga end gymnastik, hvilket var godt da det tog lang tid før mine mavemuskler var samlet nok til at jeg kunne begynde på egentlige maveøvelser.
Så hvis jeg var dig, ville jeg være meget forsigtig med maveøvelser og istedet fortsætte med knibeøvelserne. Husk at trække maven ind når du laver dem, for så er de faktisk ret effektive.
Held og lykke!
16 år8. september 2008 kl. 18:34
KarinaHadsten (slettet)
re: Jeg skal giftes!!
Jeg har ikke lige nogle gode råd med maveøvelserne. Men ville da lige sige tillykke med det forestående bryllup. Der findes ingen bedre motivationsfaktor. Jeg har lige selv tabt 20 kilo på ca 10 måneder op til mit bryllup i lørdags. Det er fantastisk.
Er du begyndt at ha kilder i maven ???
Er du begyndt at ha kilder i maven ???
16 år15. september 2008 kl. 23:36
Højtideligheden skal finde sted den 19. Oktober, og jeg håber på at kunna nå at tabe 5 kilo mere inden da. Er super motiveret, men har brug for opbakning!!
Er der i øvrigt nogen herinde der har forslag til nogle effektive mave/ryg-øvelser? Vil gerne have strammet et par cm op inden jeg skal i kjolen.. det skal lige siges at mine mavemuskler gik meget fra hinanden under slutningen af min netop overståede graviditet. Maven er stadig meget blød, selvom jeg går og strammer op hele tiden og retter mig op, og jeg kan stadig, når jeg slapper af, trykke hånden ned mellem musklerne i området omkring navlen..
Gode råd er meget velkomne!! :-)