Fraværende på madital

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fraværende på madital
Jeg ville bare lige give et livstegn. Jeg er rigtig dårlig til at komme på madital for tiden og rigtig dårlig til at få tastet min mad ind.

Til dem der ikke har hørt det endnu, så skal jeg giftes 13. september og det er grunden til at jeg ikke lige kommer omkring madital så ofte som jeg gerne ville.

Det er lidt underligt - for på den ene side ville jeg jo gerne tage en slutspurt af rang, så jeg virkelig kan stråle i brudekjolen. På den anden side kommer jeg alligevel til at stråle, for jeg har tabt samlet 20 kilo allerede. Og jeg har nok indset at et kilo fra eller til ikke vil kunne ses under kjolen alligevel. Ikke dermed sagt at nu kan det være lige meget. Men jeg har bare ikke brug for at stresse over at skulle tabe mig også sammen med alt det andet der stresser mig. Så jeg er stadig meget opmærksom på hvad jeg spiser, men spiser lidt mere sødt end normalt. Men stadig ikke større mængder chokolade og andet slemt.

Men jeg har lige her til morgen bestemt mig for at gøre et forsøg på at taste de sidste 12 dage indtil brylluppet - mest for at være tilfreds med min egen indsats lige til det sidste.

Men jeg vil nok koncentrere min indsats omkring at få tastet min mad frem for at svare på forum. Håber I bærer over med mig. Det er ikke fordi jeg er lige glad - jeg vender frygteligt tilbage.
16 år1. september 2008 kl. 11:55
re: Fraværende på madital
Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes. Karina hun skal giftes.

:-)
16 år1. september 2008 kl. 21:45
Tillykke!
Stort tillykke med det kommende bryllup!

16 år1. september 2008 kl. 22:30
re: Tillykke!
Dejligt, at du lige stikker hovedet ind og giver lyd fra dig - du har været savnet :)

Lad dig ikke stresse de sidste par dage op til dit bryllup - NYD DET!

Er helt sikker på, at du bliver en knock-out i din kjole - også +/- 1 kg

Må solen skinne på jeres vej og i jeres hjerter :)
16 år2. september 2008 kl. 09:54
Husker du motionen, Karina? Og husker du at få dig vejet hver uge?
16 år2. september 2008 kl. 09:54
Jeg vejer mig hver dag! Men motionen har det godt nok været lidt småt med. Men jeg var da til karate i går og regner med at skulle afsted igen i morgen - hvis jeg kan nå det, for der skal også lidt bryllup ind i planen i morgen. I næste uge har jeg ferie og så skal jeg ud at løbe lidt.
16 år2. september 2008 kl. 17:01
Tillykke med det kommende bryllup!

Håber I må få en dejlig dag, og at du kommer til at stråle i din flotte kjole :-)
16 år2. september 2008 kl. 18:55
hjertelig tillykke med dit forestående bryllup ;O)

glæder mig til at se dig i din flotte brudekjole ;-)

lise
16 år2. september 2008 kl. 22:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });