hejsa folkens...

Du læser en tråd i debat > vægttab

hejsa folkens...
...her er man væk i 5 dage, og så er der bare masser og masser af indlæg som jeg overhovedet ikke kan nå at svare på:-)
Jeg har ingen vægtstatus, min vægt er på sommerferie, hihi.
Jeg har været ude og sejle inde i fjorden, fisket, vandret og slappet af. Skønt!!
Denne uge står i løberiets tegn, og jeg startede lige så stille her til morgen med 6,5 km i helt stille vejr og lidt støvregn. Det var helt fantastisk at løbe i.

Det ser jo ud som om at alle har totalt styr på det med kost og motion for tiden. Gad vide, hvor mange kg, vi egentlig har tabt tilsammen siden vi begyndte på dette forum:-) Det må være en del efterhånden.

Nå, jeg må heller komme under bruseren og på job.
Hygge fra Eskimoen, som jo er 4 timer bagud:-)
19 år5. juli 2005 kl. 11:17
re: hejsa folkens...
Hej Eksi.
Her gik jeg og var blevet bekymret for dig, og så har du bare nydt din ferie.
Dejligt.
Er også i gang med løberiet, mit første løb nogen sinde venter jo her i August måned.
Tja du kan jo begynde at tælle sammen, jeg har tabt 14,4 kg siden jeg startede.
Knuser
Bamse
19 år5. juli 2005 kl. 12:15
Hej hej

Godt at høre fra dig.

Jeg vil bare lige sige, at jeg har tabt 11,5 siden jeg startede herinde.

Det kunne være sjovt at tælle sammen...

Knus Judle
19 år5. juli 2005 kl. 13:41
Hej Eskimo,

godt at hører at du har det skønt.. ja det er underligt at tænke på at du faktisk er 4 timer bagud.. når men jeg har så tabt 4 kg siden jeg startede herinde tror jeg.

Mariadk
19 år5. juli 2005 kl. 13:41
re: re: hejsa folkens...
Jamen så er vi jo allerede oppe på de første 66 kg. Det er stort set mig vi har tabt tilsammen os 4:-) Vildt ikke???
19 år5. juli 2005 kl. 15:01
re: re: re: hejsa folkens...
Ja jeg vil da også bare lige give min tab med i regnskabet...

ca. 20 kg.

Kæmpe knus Monika
19 år5. juli 2005 kl. 15:31
Hej Eskimo

Dejligt at havde dig tilbage kan godt forstå at du har sat din vægt på sommerferie, du har jo også knoglet med kosten og motionen hele tiden, så det er nok en meget god idé. Det lyder rigtig dejligt at du har sejlet i fjorden, fisket vandre og bare slappe af - det skal man også huske at gøre en gang i mellem ;o)

Min uge har indtil vidre stået i cyklingenstegn har cyklet alle dagene i denne uge - har heldigvis kmme udenom regnern - i morgen står den på BOSU og weekenden på nogle løbeture.

Hygge og knus fra Smiley
19 år6. juli 2005 kl. 07:43
re: re: PS.
Jeg har tabt mig 12,6 kg siden jeg startede.

Knus Smiley
19 år6. juli 2005 kl. 07:44
UPS.... 11,5 har jeg tabt, men ikke siden vi startede på denne side. Det er siden jeg mødet jer på mad og sundhed...

Judle
19 år6. juli 2005 kl. 08:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });