#2 af snartslank (slettet)
Engis-status
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Engis-status
god fornøjelse med træningen. Det er nogengange det at skulle leve op til noget/nogen der kan være en god igangsætter/motivationsfaktor. Held og lykke med det ;-)
19 år4. juli 2005 kl. 22:34
Corina (slettet)
re: re: Engis-status
Nej hvor sejt ! Så er det da bare at banke dem !!!
Vores firma stiller også med et hold til DHL. Men det er indtil nu kun udelukkende mænd.
Jeg krydser fingre for at du slår dem alle *S*
Corina
Vores firma stiller også med et hold til DHL. Men det er indtil nu kun udelukkende mænd.
Jeg krydser fingre for at du slår dem alle *S*
Corina
19 år5. juli 2005 kl. 10:24
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: re: Engis-status
Hej søde ven.
Uha uha en måske syngende engis i weekenden, men dejligt at du havde det sjovt.
Hæ, jeg skal også løbe DHL, og det glæder jeg mig til for det er det første løb jeg nogensinde har været med til.
I lørdags løb Smiley og jeg 5 km på 29 min.
Så vi kan jo lige udveksle vores tider til den tid.Regner også stærkt med at jeg skal over at løbe 5 km i Silkeborg den 11 august, noget som Muldebeerg har fået mig overtalt til.
Knuser bamse
Uha uha en måske syngende engis i weekenden, men dejligt at du havde det sjovt.
Hæ, jeg skal også løbe DHL, og det glæder jeg mig til for det er det første løb jeg nogensinde har været med til.
I lørdags løb Smiley og jeg 5 km på 29 min.
Så vi kan jo lige udveksle vores tider til den tid.Regner også stærkt med at jeg skal over at løbe 5 km i Silkeborg den 11 august, noget som Muldebeerg har fået mig overtalt til.
Knuser bamse
19 år5. juli 2005 kl. 10:53
Joanmaria (slettet)
re: Engis-status
Hej Engis
Det lyder fint at du er kommet i gang med at løbe igen. Jeg tror du har ret i, at hvis man plotter motionen ind i kalenderen, så bliver det nemmere.
Glæder mig til at høre hvordan det går til DHL løbet. Det er friskt af dig at stille op.
Knus Judle
Det lyder fint at du er kommet i gang med at løbe igen. Jeg tror du har ret i, at hvis man plotter motionen ind i kalenderen, så bliver det nemmere.
Glæder mig til at høre hvordan det går til DHL løbet. Det er friskt af dig at stille op.
Knus Judle
19 år6. juli 2005 kl. 08:53
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Engis-status
Hej Engis
Der skal jo også være plads til lidt hygge en gang i mellem, bare det ikke bliver hverdag.
Dejligt at læse at duigen er kommet igang med løbet - du var jo også en ivrig løber før - er sikker på at du nok skal løbe fra mændene.
Skal nok over og heppe på Bamse når han skal løbe sit førsteløb - ved ikke om jeg skal deltage med mit arbejde endnu, men det finder jeg jo nok ud af.
Knus smiley
Der skal jo også være plads til lidt hygge en gang i mellem, bare det ikke bliver hverdag.
Dejligt at læse at duigen er kommet igang med løbet - du var jo også en ivrig løber før - er sikker på at du nok skal løbe fra mændene.
Skal nok over og heppe på Bamse når han skal løbe sit førsteløb - ved ikke om jeg skal deltage med mit arbejde endnu, men det finder jeg jo nok ud af.
Knus smiley
19 år6. juli 2005 kl. 09:06
Mariadk (slettet)
re: re: re: Engis-status
Hej Engis,
hvor godt at du stillre op til løbet, hvor er du sej at ville slå alle de mænd, eller ihvertfald er motiveret til det.. ja optimisme, det har vi brug for.. Go girl.. det jeg håber også det går godt for dig..
Mariadk
hvor godt at du stillre op til løbet, hvor er du sej at ville slå alle de mænd, eller ihvertfald er motiveret til det.. ja optimisme, det har vi brug for.. Go girl.. det jeg håber også det går godt for dig..
Mariadk
19 år6. juli 2005 kl. 09:25
Det har været en dejlig weekend, dog en smule for fedende efter min nye livsstilsændring. Lørdag var jeg nemlig til housewarming, og der røg en del ned af de våde sager. Men sjovt havde jeg det i hvert fald ;-)
I dag har jeg været ude og løbe mig en tur. Det er ved at være et stykke tid siden sidst, og gud hvor har jeg dog savnet det. Jeg tror, jeg skal til at lægge planlagt motion ind i min kalender, så kan det være, at det glider lidt lettere.
Jeg skal også virkelig til at træne mit løb op, da jeg i dag har meldt mig til DHL-løbet i min afdeling på arbejdet. Ene pige sammen med fire mænd. Jeg fortalte dem, at min tid sidste år var 26 minutter, så jeg har noget at leve op til nu ;-)
Det er da en motivationsfaktor at kunne vise de mænd, at jeg kan finde ud af det med at løbe.
De behøver jo ikke at vide, at jeg bliver nødt til at træne som en "tosset"
Hav en god uge
/Engis