#2 af Joanmaria (slettet)
Super weekend og status fra mig ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabJoanmaria (slettet)
re: Super weekend og status fra mig ;o)
Nej hvor er det bare flot klaret, Smiley. 600 g og 6 cm - det er en hel del.
Og super at høre, at I havde et godt weekendophold - bare det var mig der skulle på sådan et!!
Knus Judle
Og super at høre, at I havde et godt weekendophold - bare det var mig der skulle på sådan et!!
Knus Judle
19 år4. juli 2005 kl. 08:16
Mariadk (slettet)
Hej Smiley,
sikke en dejlig solskinsnyhed, på denne mandag morgen.. ih hvor godt klaret.. tillykke.. og hvor lød det bare som en dejlig weekend.. Dejlig for jer..*S*
Knus og kram
Mariadk
sikke en dejlig solskinsnyhed, på denne mandag morgen.. ih hvor godt klaret.. tillykke.. og hvor lød det bare som en dejlig weekend.. Dejlig for jer..*S*
Knus og kram
Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:17
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hey.
Stort tillykke søde, flot syntes godt jeg kunne mærke der manglede lidt af sidebenene *gf*
Jep rigtig god og romantisk weekend, jeg var simpelhen kommet afsted med se og hørs og Billedbladets væreste konkurrent - Smiley, byens bedste bryllupsreporter *S*
Knuser
Bamse
Stort tillykke søde, flot syntes godt jeg kunne mærke der manglede lidt af sidebenene *gf*
Jep rigtig god og romantisk weekend, jeg var simpelhen kommet afsted med se og hørs og Billedbladets væreste konkurrent - Smiley, byens bedste bryllupsreporter *S*
Knuser
Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 12:24
Corina (slettet)
re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Det er simpelthen superflot !
Du holder det rigtig godt også selv om du ikke går på holdet mere. Det viser at du nok skal holde det i længden !
Men pas nu på det med håndtagene. Bamse skulle jo nødig falde af * he he*
Du holder det rigtig godt også selv om du ikke går på holdet mere. Det viser at du nok skal holde det i længden !
Men pas nu på det med håndtagene. Bamse skulle jo nødig falde af * he he*
19 år4. juli 2005 kl. 12:57
Joanmaria (slettet)
re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
hehehehehe - griner lusket!!!
19 år4. juli 2005 kl. 13:36
Engis (slettet)
re: re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Altid lækkert med en dejlig weekend.
Jeg har selv lige haft en af slagsen :-)
Forrsten tillykke med erobringen ;-) Det er da for fedt, at man sådan kan gafle sig en kæreste over det der Indernæt, hehehe
/Engis
Jeg har selv lige haft en af slagsen :-)
Forrsten tillykke med erobringen ;-) Det er da for fedt, at man sådan kan gafle sig en kæreste over det der Indernæt, hehehe
/Engis
19 år4. juli 2005 kl. 15:07
snartslank (slettet)
Hejsa
Må en ny her på siden også ønske tillykke. Flot gået med vægten, målen og.... kæresten
Hilsen snartslank
Må en ny her på siden også ønske tillykke. Flot gået med vægten, målen og.... kæresten
Hilsen snartslank
19 år4. juli 2005 kl. 17:54
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hejsa med jer!
Tusind mange gang tak for alle de søde svar - det er så dejligt at skrive med jer og så få svar tilbage - kan slet ikke undværer jer.
Selvfølgelig må en ny også sige tillykke, det er jo dejligt at der også kommer nye til en gang i mellem ;o)
Corina bare roligt der er rigligt at tage fat i alligevel *ggg* Du er altid god for en god kommentar.
Tusind tak fordi I er som I er!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knuser fra smiley
Tusind mange gang tak for alle de søde svar - det er så dejligt at skrive med jer og så få svar tilbage - kan slet ikke undværer jer.
Selvfølgelig må en ny også sige tillykke, det er jo dejligt at der også kommer nye til en gang i mellem ;o)
Corina bare roligt der er rigligt at tage fat i alligevel *ggg* Du er altid god for en god kommentar.
Tusind tak fordi I er som I er!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knuser fra smiley
19 år4. juli 2005 kl. 20:52
Ja så er det igen blevet mandag og tid til vejning og jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg har tabt mig 600 gram i denne uge og jeg havde også måldag i dag og der har jeg tabt ca. 6 cm i det hele siden for en mdr. siden.
Ja så har Bamse og jeg jo været på weekend ophold i denne weekend - vi tog afsted lørdag formiddag og startede med at gå på "strøgtur" i Ringsted. Fandt da også noget tøj som jeg lige måtte eje *sms*. Vi kørte derefter op på det hotel hvor vi skulle være til søndag. Sørup Herregård og jeg kan godt fortælle jer at det er et meget romantisk sted - der er bare så flot natur m.m.
Vi hyggede med svømmetur i poolen, gåture i naturen og bare rigtigt hyggge - om aften blev der tændt op i grillen. Der blev hold bryllup så jeg fik lige "lysten" styret - tror nu nok at Bamse syntes at det var lidt for meget *gggggggg*.
Så en super dejligt weekend og en rigtig god status.
I må havde det super.
Knuser fra smiley