Super weekend og status fra mig ;o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Super weekend og status fra mig ;o)
Godmorgen med jer!

Ja så er det igen blevet mandag og tid til vejning og jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg har tabt mig 600 gram i denne uge og jeg havde også måldag i dag og der har jeg tabt ca. 6 cm i det hele siden for en mdr. siden.

Ja så har Bamse og jeg jo været på weekend ophold i denne weekend - vi tog afsted lørdag formiddag og startede med at gå på "strøgtur" i Ringsted. Fandt da også noget tøj som jeg lige måtte eje *sms*. Vi kørte derefter op på det hotel hvor vi skulle være til søndag. Sørup Herregård og jeg kan godt fortælle jer at det er et meget romantisk sted - der er bare så flot natur m.m.

Vi hyggede med svømmetur i poolen, gåture i naturen og bare rigtigt hyggge - om aften blev der tændt op i grillen. Der blev hold bryllup så jeg fik lige "lysten" styret - tror nu nok at Bamse syntes at det var lidt for meget *gggggggg*.

Så en super dejligt weekend og en rigtig god status.

I må havde det super.

Knuser fra smiley
19 år4. juli 2005 kl. 08:11
re: Super weekend og status fra mig ;o)
Nej hvor er det bare flot klaret, Smiley. 600 g og 6 cm - det er en hel del.

Og super at høre, at I havde et godt weekendophold - bare det var mig der skulle på sådan et!!

Knus Judle
19 år4. juli 2005 kl. 08:16
Hej Smiley,

sikke en dejlig solskinsnyhed, på denne mandag morgen.. ih hvor godt klaret.. tillykke.. og hvor lød det bare som en dejlig weekend.. Dejlig for jer..*S*

Knus og kram

Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:17
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hey.
Stort tillykke søde, flot syntes godt jeg kunne mærke der manglede lidt af sidebenene *gf*
Jep rigtig god og romantisk weekend, jeg var simpelhen kommet afsted med se og hørs og Billedbladets væreste konkurrent - Smiley, byens bedste bryllupsreporter *S*
Knuser
Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 12:24
re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Det er simpelthen superflot !
Du holder det rigtig godt også selv om du ikke går på holdet mere. Det viser at du nok skal holde det i længden !

Men pas nu på det med håndtagene. Bamse skulle jo nødig falde af * he he*
19 år4. juli 2005 kl. 12:57
re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
hehehehehe - griner lusket!!!
19 år4. juli 2005 kl. 13:36
re: re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Altid lækkert med en dejlig weekend.
Jeg har selv lige haft en af slagsen :-)

Forrsten tillykke med erobringen ;-) Det er da for fedt, at man sådan kan gafle sig en kæreste over det der Indernæt, hehehe

/Engis
19 år4. juli 2005 kl. 15:07
Hejsa
Må en ny her på siden også ønske tillykke. Flot gået med vægten, målen og.... kæresten
Hilsen snartslank
19 år4. juli 2005 kl. 17:54
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hejsa med jer!

Tusind mange gang tak for alle de søde svar - det er så dejligt at skrive med jer og så få svar tilbage - kan slet ikke undværer jer.

Selvfølgelig må en ny også sige tillykke, det er jo dejligt at der også kommer nye til en gang i mellem ;o)

Corina bare roligt der er rigligt at tage fat i alligevel *ggg* Du er altid god for en god kommentar.

Tusind tak fordi I er som I er!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knuser fra smiley
19 år4. juli 2005 kl. 20:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });