Ja så er det igen blevet mandag og tid til vejning og jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg har tabt mig 600 gram i denne uge og jeg havde også måldag i dag og der har jeg tabt ca. 6 cm i det hele siden for en mdr. siden.
Ja så har Bamse og jeg jo været på weekend ophold i denne weekend - vi tog afsted lørdag formiddag og startede med at gå på "strøgtur" i Ringsted. Fandt da også noget tøj som jeg lige måtte eje *sms*. Vi kørte derefter op på det hotel hvor vi skulle være til søndag. Sørup Herregård og jeg kan godt fortælle jer at det er et meget romantisk sted - der er bare så flot natur m.m.
Vi hyggede med svømmetur i poolen, gåture i naturen og bare rigtigt hyggge - om aften blev der tændt op i grillen. Der blev hold bryllup så jeg fik lige "lysten" styret - tror nu nok at Bamse syntes at det var lidt for meget *gggggggg*.
Så en super dejligt weekend og en rigtig god status.
I må havde det super.
Knuser fra smiley
19 år4. juli 2005 kl. 08:11
Joanmaria (slettet)
#2 af Joanmaria (slettet)
re: Super weekend og status fra mig ;o)
Nej hvor er det bare flot klaret, Smiley. 600 g og 6 cm - det er en hel del.
Og super at høre, at I havde et godt weekendophold - bare det var mig der skulle på sådan et!!
Knus Judle
19 år4. juli 2005 kl. 08:16
Mariadk (slettet)
#3 af Mariadk (slettet)
Hej Smiley,
sikke en dejlig solskinsnyhed, på denne mandag morgen.. ih hvor godt klaret.. tillykke.. og hvor lød det bare som en dejlig weekend.. Dejlig for jer..*S*
Knus og kram
Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:17
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
#4 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hey. Stort tillykke søde, flot syntes godt jeg kunne mærke der manglede lidt af sidebenene *gf* Jep rigtig god og romantisk weekend, jeg var simpelhen kommet afsted med se og hørs og Billedbladets væreste konkurrent - Smiley, byens bedste bryllupsreporter *S* Knuser Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 12:24
Corina (slettet)
#5 af Corina (slettet)
re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Det er simpelthen superflot ! Du holder det rigtig godt også selv om du ikke går på holdet mere. Det viser at du nok skal holde det i længden !
Men pas nu på det med håndtagene. Bamse skulle jo nødig falde af * he he*
19 år4. juli 2005 kl. 12:57
Joanmaria (slettet)
#6 af Joanmaria (slettet)
re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
hehehehehe - griner lusket!!!
19 år4. juli 2005 kl. 13:36
Engis (slettet)
#7 af Engis (slettet)
re: re: re: re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Altid lækkert med en dejlig weekend. Jeg har selv lige haft en af slagsen :-)
Forrsten tillykke med erobringen ;-) Det er da for fedt, at man sådan kan gafle sig en kæreste over det der Indernæt, hehehe
/Engis
19 år4. juli 2005 kl. 15:07
snartslank (slettet)
#8 af snartslank (slettet)
Hejsa Må en ny her på siden også ønske tillykke. Flot gået med vægten, målen og.... kæresten Hilsen snartslank
19 år4. juli 2005 kl. 17:54
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
#9 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Super weekend og status fra mig ;o)
Hejsa med jer!
Tusind mange gang tak for alle de søde svar - det er så dejligt at skrive med jer og så få svar tilbage - kan slet ikke undværer jer.
Selvfølgelig må en ny også sige tillykke, det er jo dejligt at der også kommer nye til en gang i mellem ;o)
Corina bare roligt der er rigligt at tage fat i alligevel *ggg* Du er altid god for en god kommentar.
Ja så er det igen blevet mandag og tid til vejning og jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg har tabt mig 600 gram i denne uge og jeg havde også måldag i dag og der har jeg tabt ca. 6 cm i det hele siden for en mdr. siden.
Ja så har Bamse og jeg jo været på weekend ophold i denne weekend - vi tog afsted lørdag formiddag og startede med at gå på "strøgtur" i Ringsted. Fandt da også noget tøj som jeg lige måtte eje *sms*. Vi kørte derefter op på det hotel hvor vi skulle være til søndag. Sørup Herregård og jeg kan godt fortælle jer at det er et meget romantisk sted - der er bare så flot natur m.m.
Vi hyggede med svømmetur i poolen, gåture i naturen og bare rigtigt hyggge - om aften blev der tændt op i grillen. Der blev hold bryllup så jeg fik lige "lysten" styret - tror nu nok at Bamse syntes at det var lidt for meget *gggggggg*.
Så en super dejligt weekend og en rigtig god status.
I må havde det super.
Knuser fra smiley