#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Godmorgen - Judlestatus
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Godmorgen - Judlestatus
Godmorgen Judle
Flot resultat du kan vise i denne weekend og ja bare det at du får lavet noget motion det er da flot. Jeg har også spist en del usundt i denne uge, men har også husket at passe motionen, så det kan ikke ses på vægten heldigvis. Har lige skrevet indlæget.
Keep up the good work.
Knus Smiley
Flot resultat du kan vise i denne weekend og ja bare det at du får lavet noget motion det er da flot. Jeg har også spist en del usundt i denne uge, men har også husket at passe motionen, så det kan ikke ses på vægten heldigvis. Har lige skrevet indlæget.
Keep up the good work.
Knus Smiley
19 år4. juli 2005 kl. 08:14
Mariadk (slettet)
re: re: Godmorgen - Judlestatus
Hej Judle
Ja bare hæng i og bliv ved med det du har gang i.. det går jo den rigtige vej.. tillykke med vægttabet..
Mariadk
Ja bare hæng i og bliv ved med det du har gang i.. det går jo den rigtige vej.. tillykke med vægttabet..
Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:36
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Sådan Judle.
Rigtig flot med minus 800 g.
Selvfølgelig er det surt, men husk lige hvorfor du tog på ikke sandt.
Selvom det er surt, beviser du jo netop nu, at du er sprunget på hesten igen, og får det arbejdet af igen.
Så forsæt den gode stil søde Julde.
Knuser
Bamse
Selvfølgelig er det surt, men husk lige hvorfor du tog på ikke sandt.
Selvom det er surt, beviser du jo netop nu, at du er sprunget på hesten igen, og får det arbejdet af igen.
Så forsæt den gode stil søde Julde.
Knuser
Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 12:28
Corina (slettet)
re: Sådan Judle.
Det er da super godt Judle !
800g er meget. Jeps - surt at skulle tabe det igen. Men jeg har det på samme måde - bare med TI kilo. ;-(
800g er meget. Jeps - surt at skulle tabe det igen. Men jeg har det på samme måde - bare med TI kilo. ;-(
19 år4. juli 2005 kl. 12:59
Engis (slettet)
re: re: Sådan Judle.
Hej Judle..
Jeg er glad for at du føler du er på rette vej igen.
Selv har jeg også haft en lang periode med alt for meget god mad..
Håber alt er vel med den lille...
/Engis
Jeg er glad for at du føler du er på rette vej igen.
Selv har jeg også haft en lang periode med alt for meget god mad..
Håber alt er vel med den lille...
/Engis
19 år4. juli 2005 kl. 15:09
Jeg har tabt 800 gram. Det er jeg selvfølgelig meget glad for, men det er nu altid surt at skulle tabe det, man allerede har haft tabt én gang. Men det er jo min egen skyld.
Der er røget lidt usundt ned i løbet af ugen, men ikke så meget som jeg plejer. Jeg har også fået dyrket lidt motion. 2 x 5 km på min crosstrainer og 10 km på min motionscykel, samt diverse gåture.
Det er ikke fordi det er så meget, men lidt har også ret.
Jeg skal være bedre til, ikke at spise usundt, men nu føler jeg, at jeg er på rette vej igen.
God uge til jer alle.
Knus Judle