Tilbage på arbejdet efter ferien
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: Tilbage på arbejdet efter ferien
Når man når dertil, hvor ros og kommentarerne begynder at komme - ja så får man jo en indsprøjtning af ny motivation og selvglæde fra sine omgivelser.
Slupr det til dig - og glæd dig over det. Det er fortjent!
Slupr det til dig - og glæd dig over det. Det er fortjent!
16 år14. august 2008 kl. 20:24
mopsie
Jeg har faktisk oplevet det samme. Efterhånden som folk er begyndt at komme tilbage fra ferie har jeg også fået en del positive kommentarer. Bare et par enkelte uger væk fra hinanden betyder at de ligger mærke til det, det er nok sværrere når man ser hinanden hver dag.
Men det er rigtigt, det er lækkert. Jeg er desværre stadig ikke særlig god til at tage imod komplimenter. Men det kommer vel hen af vejen.
Men det er rigtigt, det er lækkert. Jeg er desværre stadig ikke særlig god til at tage imod komplimenter. Men det kommer vel hen af vejen.
16 år14. august 2008 kl. 23:07
iakob
16 år15. august 2008 kl. 08:45
Kaktus (slettet)
Sikken en op-tur, ninse :)
3 kg vægttab i ferien er da også helt vildt imponerende!
Jeg får også mange komplimenter/positive meldinger fra kollegaer og familie, men har det lidt ligesom dig, mopsie - er ikke så god til at tage dem til mig. Håber, at man kan lære det.... (Chekker lige det dér link)
3 kg vægttab i ferien er da også helt vildt imponerende!
Jeg får også mange komplimenter/positive meldinger fra kollegaer og familie, men har det lidt ligesom dig, mopsie - er ikke så god til at tage dem til mig. Håber, at man kan lære det.... (Chekker lige det dér link)
16 år15. august 2008 kl. 10:15
ninse (slettet)
Ja, det er en god bølge at ride på. De 3 kg i ferien er jo altså over 6 uger, så det har hverken været fanatisk eller overdrevet - og jeg har da både drukket rødvin og spist lækker mad.
Det er rigtigt rart at høre, at I andre også får positive tilbagemeldinger. Jeg har også haft svcært ved at modtage ros, men har lært det efterhånden - ikke i forbindelse med vægttabet. Til at begynde med, lærte jeg mig at smile og sige tak - og herfra var der faktisk ikke så langt, man skal "bare" lære at tro på, at folk mener det, de siger.
God weekend til alle
Det er rigtigt rart at høre, at I andre også får positive tilbagemeldinger. Jeg har også haft svcært ved at modtage ros, men har lært det efterhånden - ikke i forbindelse med vægttabet. Til at begynde med, lærte jeg mig at smile og sige tak - og herfra var der faktisk ikke så langt, man skal "bare" lære at tro på, at folk mener det, de siger.
God weekend til alle
16 år15. august 2008 kl. 16:45
Det er ikke fordi, der ikke var blevet lagt mærke til mit vægttab før ferien, men da så de mig jo hver dag. Samtidig har de nok stadig set mig som "den tykke" og så bliver man selvfølgelig overrasket over at se mig igen i en slankere udgave.
Lige nu er jeg fordømt stolt af mig selv og det jeg har opnået, så jeg var bare nødt til at køre dette ego-trip af... Jeg kan dog kraftigt anbefale jer, at "opsøge" mennesker, der ikke har set jer i et godt stykke tid. Det stiver selvtilliden gevaldigt af.