Min lille sorte vægtbog
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: Min lille sorte vægtbog
Hm.. jeg var ude at se på bukser igår og fandt et par som var på tilbud. Jeg tror også jeg ville have kunnet passe dem - i teorien - fordi jeg kunne ikke rigtig få dem op over lægmusklen. Det lykkes dog, men så måtte jeg opgive ved hofterne som var for brede. Jeg havde nær ikke fået dem tilbage over lægmusklerne...
Det kan godt være at vi har ungpige-vægten, men figuren, den er altså væk ;-)
Til gengæld har jeg jo 2 børn i stedet og helt ærligt, så vil jeg altså ikke bytte. Selvom nogen dage... hehe
Men tillykke med din flotte vægt. Min mand siger at jeg er blevet 20 kilo lettere og 10 år yngre. Det skal såmænd nok passe - også for dig.
Det kan godt være at vi har ungpige-vægten, men figuren, den er altså væk ;-)
Til gengæld har jeg jo 2 børn i stedet og helt ærligt, så vil jeg altså ikke bytte. Selvom nogen dage... hehe
Men tillykke med din flotte vægt. Min mand siger at jeg er blevet 20 kilo lettere og 10 år yngre. Det skal såmænd nok passe - også for dig.
16 år14. august 2008 kl. 12:21
Kaktus (slettet)
Hvor er det flot, Karina :) Du kan bestemt godt være stolt af dig selv.
16 år15. august 2008 kl. 10:19
KarinaHadsten (slettet)
Det er jeg rigtig nok også - og nu har jeg været ude at købe min spinning ring nr 4 - da jeg jo har rundet et vægttab på 20 kilo - JUBIII.
Forstår ikke helt at jeg ikke har indledt en spurt med vægttab inden brylluppet om 23 dage, men jeg tror jeg har indset at de par kilo det max kan blive til kommer ikke til at gøre den store forskel. Og med alt det der foregår omkring mig er det vist bare med at holde en nogenlunde almindelig kur og ikke overdrive det.
Jeg glæder mig for vildt til det sug i maven jeg skal ha når jeg går ad kirkegulvet og ved at alle kigger på mig og forhåbentlig tænker wow hun er godt nok blevet flot. Kan allerede mærke det i maven nu.
Forstår ikke helt at jeg ikke har indledt en spurt med vægttab inden brylluppet om 23 dage, men jeg tror jeg har indset at de par kilo det max kan blive til kommer ikke til at gøre den store forskel. Og med alt det der foregår omkring mig er det vist bare med at holde en nogenlunde almindelig kur og ikke overdrive det.
Jeg glæder mig for vildt til det sug i maven jeg skal ha når jeg går ad kirkegulvet og ved at alle kigger på mig og forhåbentlig tænker wow hun er godt nok blevet flot. Kan allerede mærke det i maven nu.
16 år21. august 2008 kl. 10:30
iakob
Vi vil se et billede :-)
16 år21. august 2008 kl. 11:42
Muumin (slettet)
Ja vil vil så! Og hvor ER det bare flot gået!
Har du fundet en smuk kjole?
Har du fundet en smuk kjole?
16 år21. august 2008 kl. 12:11
KarinaHadsten (slettet)
Ja jeg har fundet en smuk kjole, men jeg tør ikke lægge et billede ind her på siden, da jeg ved at nogle af gæsterne til brylluppet kigger med herinde. Så I må vente til efter 13. september, men som sagt - der er kun23 dage. Jeg lover at jeg skal vise billeder fra den store dag.
16 år21. august 2008 kl. 14:24
Og når jeg så siger 76,5 så bliver jeg faktisk lidt overrasket for tilbage i 1995 INDEN min første graviditet vejede jeg faktisk 76. Så nu er jeg kun 500 gram fra at være tilbage på min ungpigevægt - kan man vel næsten kalde det.
Nå men mer vil ha mer - jeg er ikke tilfreds med figuren endnu og vil fortsætte med langsomt at tabe mig yderligere. Tror at mit mål vil være de 70 kilo. Men som sagt langsomt fremad herfra.
Bare lige en herlig reflekteren over vægten herfra.