Ja du har læst og gættet rigtigt. Smiley og jeg er blevet kærester via madogsundhed. Men men men, det var færst da de truede med at lukke siden, fik smiley min mailadresse og vi begyndte så at skrive sammen med hinanden, mails blev til sms, sms blev til telefonsamtaler, og nu har vi snart været sammen i et halvt år. Sådan kan det jo gå, og det er vi begge meget glade for og meget forelsket. *S* Knuser Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 07:50
Engis (slettet)
#2 af Engis (slettet)
re: Stort tillykke fra mig
Waow... Stort tilykke til jer begge. Det er jeg virkelig glad for at høre..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Ja du har læst og gættet rigtigt.
Smiley og jeg er blevet kærester via madogsundhed.
Men men men, det var færst da de truede med at lukke siden, fik smiley min mailadresse og vi begyndte så at skrive sammen med hinanden, mails blev til sms, sms blev til telefonsamtaler, og nu har vi snart været sammen i et halvt år.
Sådan kan det jo gå, og det er vi begge meget glade for og meget forelsket. *S*
Knuser
Bamse