onsdagsvejning 13/8

Du læser en tråd i debat > vægttab

onsdagsvejning 13/8
Jeg smidt 1,4 kg siden sidste onsdag. Det er helt vildt. Det er godt at komme tilbage på hverdagsmaden efter sommerferie fra madital. Nå ja, så har jeg også lige skruet op for motionen. Jeg indtager dog flere kcal hver dag end inden ferie, det er bare det sunde og grove.
Ha' en rigtig god dag alle sammen
16 år13. august 2008 kl. 10:03
re: onsdagsvejning 13/8
hej
det er godt nok flot - hvor meget har du tabt ialt?
jeg er helt ny her og har sat mig et højt mål, men med små delmål, så nu håber jeg bare det lykkedes - jeg er i hvertfald topmotiveret lige for tiden.
16 år13. august 2008 kl. 10:49
Godt gået kp08.

Det er også gået over alt forventning for mig. Sidste uge vejede jeg 68,9 og i dag vejer 66,5. Jeg kan ikke helt forstå hvordan jeg kan tabe 2,4 kg på en uge. Jeg har virkelig ikke sultet, tværtimod!

Om det er vand eller hvad det nu er, så jeg hjælper det under alle omstændigheder på motivationen efter at have nede i halvanden uges tid.

Jeg ved ikke om jeg kan tabe mig til næste uge, når jeg nu har tabt alt det på så kort tid, men jeg prøver at alligevel at sætte et mål 500 g ned til 66,0 kg.
16 år13. august 2008 kl. 11:30
Godt gået. Og jeg vil også være med med vægttab. Jeg vejer i dag 76,9, hvilket jeg også gjorde for 3 dage siden, så den har lige været lidt oppe og så nede igen. Siden sidste uge er det et vægttab på 900 gram - jubiiii.
16 år13. august 2008 kl. 12:51
Det går vældig godt for jer tillykke med det. Her har jeg tabt 1 kg så den står på 65 kg idag. I vil sikkert også sige at så går det også godt for mig- og ja, men min vægt har svinget meget her i sommer. I den kommende weekend skal vi have gæster så der tror jeg ikke jeg taber mig noget videre.
16 år13. august 2008 kl. 16:13
idabrunn
Start vægten i feb. 08 var 75 kg - nu vejer jeg 67,4. Jeg har været længere ned, men så holdt jeg ferie her fra siden 6-7 uge - og det gav lige et nogle kilo i tilbageskridt.
Mit mål er 62 kg - det er 5 år siden jeg sidste vejede det.
16 år13. august 2008 kl. 21:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });