Hejsa Monika!
STORT tillykke med den glædelige nyhed, -det er jo bare super alle de gode "resultater" du ligger for dagen i øjeblikket. Håber også du bliver herinde, så vi kan følge dig lidt. Du kan jo slå dig sammen med MariaP, der også er gravid, -så kan vi følge Jer indtil I begge er blevet mødre ;o)
Forstår godt du er superglad, tillykke tillykke tillykke...og husk, -den sunde kost må man altid blive ved med - også selvom man er gravid!
Knuz fra Muldebeerg
#2 af Muldebeerg
Jeg har de sidste par dage haft det rigtig rigtig dårligt. Og her til aften tog vi så til vagtlægen for jeg har aldrig haft det sådan før... Hurtigt ind og 5-10 min efter,,,, jamen Monika du er jo gravid.
Ja den er god nok.. jeg skal have en lille. Jeg er simpelthen så lykkelig. Jeg er 4-5 uger henne men det kommere nærmere på plads når jeg imorgen skal til egen læge. Pludselig føler jeg mig ikke så dårlig mere... tihihi
Jeg startede mit vægttab for at kunne få hjælp til at få børn og så sker det helt af sig selv efter 7år. Jamen kan det hele snart blive mere lyserødt.
Det eneste der så lige er ... jeg må ikke tabe mig mere.. det er gået for hurtigt sagde den lille doktor. Og nåååhh ja det er vel til at overkomme.. der er jo ingen der siger at jeg ikke bare kan holde min vægt.. så længe det vare der kommer jo nok lidt på af dejlige naturlige årsager.
Men men men.... jeg glemmer ikke at komme herind. Jeg er jo blevet lidt afhængig af at læse dagen indlæg fra jer.
Weeee..... gravid. =o) skulle lige ud med det igen.
En meget meget lykkelig Monika