#2 af Muldebeerg
weeee... I tror det er løgn.
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: weeee... I tror det er løgn.
Hejsa Monika!
STORT tillykke med den glædelige nyhed, -det er jo bare super alle de gode "resultater" du ligger for dagen i øjeblikket. Håber også du bliver herinde, så vi kan følge dig lidt. Du kan jo slå dig sammen med MariaP, der også er gravid, -så kan vi følge Jer indtil I begge er blevet mødre ;o)
Forstår godt du er superglad, tillykke tillykke tillykke...og husk, -den sunde kost må man altid blive ved med - også selvom man er gravid!
Knuz fra Muldebeerg
STORT tillykke med den glædelige nyhed, -det er jo bare super alle de gode "resultater" du ligger for dagen i øjeblikket. Håber også du bliver herinde, så vi kan følge dig lidt. Du kan jo slå dig sammen med MariaP, der også er gravid, -så kan vi følge Jer indtil I begge er blevet mødre ;o)
Forstår godt du er superglad, tillykke tillykke tillykke...og husk, -den sunde kost må man altid blive ved med - også selvom man er gravid!
Knuz fra Muldebeerg
19 år4. juli 2005 kl. 06:07
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Sååååååååådaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn JUBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....
Stort tillykke fra Bamsen her, det er bare super sejt.
Glæder mig på dine vegne
Knuser
Bamse
Stort tillykke fra Bamsen her, det er bare super sejt.
Glæder mig på dine vegne
Knuser
Bamse
19 år4. juli 2005 kl. 07:45
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Monika
Stort tillykke med den glædelige nyhed det er bare så dejligt for dig at det endelig lykkes for jeg. Glæder mig til at følge dig under graviteteten - for jeg håber da også at du hænger ved selvom du ikke må tabe dig mere på nuværende tidspunkt.
ER bare så glad på dine vegne.
Mange knus og tanker fra
Smiley
Stort tillykke med den glædelige nyhed det er bare så dejligt for dig at det endelig lykkes for jeg. Glæder mig til at følge dig under graviteteten - for jeg håber da også at du hænger ved selvom du ikke må tabe dig mere på nuværende tidspunkt.
ER bare så glad på dine vegne.
Mange knus og tanker fra
Smiley
19 år4. juli 2005 kl. 08:04
Joanmaria (slettet)
STORT TILLYKKE
Hej Monika
Hvor er det bare dejligt for jer. Det er helt fantastisk at være gravid og få en lille. I går bare en rigtig spændende tid i møde. Jeg har jo selv en datter på 13 måneder.
Et KÆMPE TILLYKKE får du fra mig. Jeg glæder mig til at høre om din graviditet.
Knus Judle
Hvor er det bare dejligt for jer. Det er helt fantastisk at være gravid og få en lille. I går bare en rigtig spændende tid i møde. Jeg har jo selv en datter på 13 måneder.
Et KÆMPE TILLYKKE får du fra mig. Jeg glæder mig til at høre om din graviditet.
Knus Judle
19 år4. juli 2005 kl. 08:12
bruger slettet
Kære Monika, rigtig hjeretellig tillykke med de lykkelige omstændigheder. Hvor er jeg glad på dine vegne. Håber du får en dejlig graviditet. Jeg skal selv være mormor her til august, det er bare så lækkert med sådan nogle små babyer...
19 år4. juli 2005 kl. 09:32
Mariadk (slettet)
re: re: weeee... I tror det er løgn.
Tillykke monika,
jeg fik helt tåre i øjnene af at læse dit brev. Hvor er det bare dejligt at du fik hvad du ønskede. Jeg er virkelig glad på dine vejne.
Gud velsigne din graviditet..
knus og kolbøtter fra Mariadk
jeg fik helt tåre i øjnene af at læse dit brev. Hvor er det bare dejligt at du fik hvad du ønskede. Jeg er virkelig glad på dine vejne.
Gud velsigne din graviditet..
knus og kolbøtter fra Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:28
Corina (slettet)
re: re: re: weeee... I tror det er løgn.
Kæææææmpe Stort tillykke !!!!!!!!!!
Sikke dog en dejlig meddelelse at få !
Uhhh var lige ude ved min veninde igår og se hendes 8 dage gamle baby. Nøjjjj hvor var han lækker !
BARE glæd dig. Det bliver super !
Hvor meget har du nået at tabt dig nu her ?
Heldigvis fik du jo vist din mor at hun ikke fik ret med vægten ! (det var jo dig ikke ? -uhhh væk et stykke tid og man kan ikke holde styr på det hele længere.)
Du skal nok regne med min. 7-8 kilo. Derudover er det vist din kost der er afgørende.
Så pas blot på og hold den sunde linien, så skal du nok holde den slanke også ;-) Det slanker også at amme, så der er rigeligt at se frem til *SS*
Sikke dog en dejlig meddelelse at få !
Uhhh var lige ude ved min veninde igår og se hendes 8 dage gamle baby. Nøjjjj hvor var han lækker !
BARE glæd dig. Det bliver super !
Hvor meget har du nået at tabt dig nu her ?
Heldigvis fik du jo vist din mor at hun ikke fik ret med vægten ! (det var jo dig ikke ? -uhhh væk et stykke tid og man kan ikke holde styr på det hele længere.)
Du skal nok regne med min. 7-8 kilo. Derudover er det vist din kost der er afgørende.
Så pas blot på og hold den sunde linien, så skal du nok holde den slanke også ;-) Det slanker også at amme, så der er rigeligt at se frem til *SS*
19 år4. juli 2005 kl. 13:05
Engis (slettet)
re: weeee... Stort tillykke
Hej Monika.
Tillykke med graviditeten. Jeg ønsker dig al held og lykke. Godt at du ikke forlader os. Det er altid godt at holde den sunde linie, selvom man ikke skal tabe sig
/Engis :-)
Tillykke med graviditeten. Jeg ønsker dig al held og lykke. Godt at du ikke forlader os. Det er altid godt at holde den sunde linie, selvom man ikke skal tabe sig
/Engis :-)
19 år4. juli 2005 kl. 16:04
solstråle1974
re: re: weeee... Stort tillykke
JJJJAAAAAAAA - En man kan være i gruppe med, så kan vi begge lave vejning om f.eks. fredagen - så føles det ikke så underligt at skrive at man har taget på i en vægttabs forum
Stort TILLYKKE ( jeg er nu 25 uger henne )
Knus
maria
Stort TILLYKKE ( jeg er nu 25 uger henne )
Knus
maria
19 år6. juli 2005 kl. 20:31
Jeg har de sidste par dage haft det rigtig rigtig dårligt. Og her til aften tog vi så til vagtlægen for jeg har aldrig haft det sådan før... Hurtigt ind og 5-10 min efter,,,, jamen Monika du er jo gravid.
Ja den er god nok.. jeg skal have en lille. Jeg er simpelthen så lykkelig. Jeg er 4-5 uger henne men det kommere nærmere på plads når jeg imorgen skal til egen læge. Pludselig føler jeg mig ikke så dårlig mere... tihihi
Jeg startede mit vægttab for at kunne få hjælp til at få børn og så sker det helt af sig selv efter 7år. Jamen kan det hele snart blive mere lyserødt.
Det eneste der så lige er ... jeg må ikke tabe mig mere.. det er gået for hurtigt sagde den lille doktor. Og nåååhh ja det er vel til at overkomme.. der er jo ingen der siger at jeg ikke bare kan holde min vægt.. så længe det vare der kommer jo nok lidt på af dejlige naturlige årsager.
Men men men.... jeg glemmer ikke at komme herind. Jeg er jo blevet lidt afhængig af at læse dagen indlæg fra jer.
Weeee..... gravid. =o) skulle lige ud med det igen.
En meget meget lykkelig Monika