Endelig vægtreduktion!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Endelig vægtreduktion!!!
Endelig har jeg fået smidt de forhadte kilo og er nået ned på 60kg,som var mit egentlige mål.
Jeg er så glad for at jeg endelig er nået så langt,troede aldrig jeg ville nå dertil.Derfor måtte jeg dele det med jer andre.:-)

Nu er det sådan at jeg er blevet kontaktet af et modelbureau.(Må hellere lige fortælle kort , at før min pludselige vægtøgning på knap 30 kg , arbejdede jeg lidt som model,mest for sjov,men det stoppede brat pgr. vægtøgningen,der skyldtes forskellige turbulente ting i mit liv.)

DA bureauet helst så at jeg tabte mig yderligere,grundet deres standard mål og større mulighed for arbejde,gør at jeg stadig hænger ved på dette rigtig gode site.:)

Syntes bare at jeg ville dele min glæde med jer andre.

Så klø på derude,det skal nok lykkes for jer også,så længe vi kan bakke hinanden op!

Knus herfra :-D
19 år3. juli 2005 kl. 15:58
re: Endelig vægtreduktion!!!
Hej Anonym...

STORT tillykke med at du har nået dit mål, det er da super flot gået..Og at du ligefrem skal til at være model igen, er da bare super! Hvem kan ikke bruge sådan et "skulderklap"?? *ss*

Håber vi hører mere til dig herinde med hvordan det går, når du nu skal holde vægten stangen på de 60 kg..

Masser af hilsner fra Muldebeerg
19 år3. juli 2005 kl. 16:02
re: re: Endelig vægtreduktion!!!
Kære Anonym
Stort tillykke herfra. Det er flot gået. God vind til dig fremover.
Hilsen snartslank
19 år3. juli 2005 kl. 17:17
Kære Anonym
Stort tillykke herfra. Det er flot gået. God vind til dig fremover.
Hilsen snartslank
19 år3. juli 2005 kl. 17:17
Hejsa Anonyme

Ja dete r da super flot ay du har nået dit mål, stort tillykke med det og det er da dejligt at du kan komme til at være model igen..................

Knus Smiley
19 år4. juli 2005 kl. 08:00
re: Endelig vægtreduktion!!!
Rigtig flot klaret. Det er da spændende med et job som model. Held og lykke med det hele.

Knus Judle
19 år4. juli 2005 kl. 08:14
Ja hej Anonym,

super flot klaret.. tillykke med at du har fået det tilbage som du havde før..

må jeg hører hvordan du tabte dig? var det kun kostomlægning? eller løb du marathon 5 gange om måneden.. *SS*

Super tillykke herfra
Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });