onsdagsvejning 6/8

Du læser en tråd i debat > vægttab

onsdagsvejning 6/8
idag stod min vægt på det samme som sidste onsdag 66 kg. så der sker ike rigtig noget.
16 år6. august 2008 kl. 11:05
re: onsdagsvejning 6/8
Min vægt siger 77,8 idag, hvilket heldigvis er 300 g mindre end sidste uge. Det er nok meget godt, for den har taget underlige uforklarlige spring de seneste dage. Jeg håber det skyldes den STORE mængde alkohol jeg indtog i lørdags til mit polterabend.
16 år6. august 2008 kl. 11:15
Jeg vejede 84,3 her til morgen. 900 gr. mindre end sidst... Men der havde jeg også taget lidt på.. Mit mål er at det gerne skal gå nedaf hver uge.. hmmm. Ja, man skal passe på med at veje sig hver dag.. Er jeg også begyndt på, og den springer bare op og ned...
16 år6. august 2008 kl. 12:00
Jeg smidt 100 g siden jeg startede op igen søndag. Det er så men godt nok. Jeg skal lige have ordtlig gang i forbrændingen igen ved hjælp af rugbrød og grove grønsager.
16 år6. august 2008 kl. 17:22
jeg vejer 700 gr mindre end sidste onsdag. jeg vejer mig hver dag og i forgårs vejede jeg altså 200 gr mindre end idag... :( har ellers spist som jeg skulle... Men læste i en artikel, at selvom vægten svinger, så er der hele tiden en proces igang hvor man taber sig... man kan bare ikke altid se det på vægten...
Jeg har været 3 gange på toilettet idag, mon ikke jeg kan se det på vægten imorgen??
16 år6. august 2008 kl. 17:38
Jeg havde ikke mulighed for at komme på nettet i går, så her kommer en forsinket indmelding fra mig.

Jeg vejede i går 68,9 dvs jeg har taget 1,6 kg på siden sidste uge og det overrasker mig ikke.

Næste uge vil jeg bare gerne tabe mig 400 g ned til 68,5.

Tillykke til jer andre
16 år7. august 2008 kl. 09:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });