God weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab

God weekend
Godmorgen

Ville bare lige ønske jere alle sammen en super weekend. Ja jeg får jo besøg af Bamse i dag og vi tager afsted på weekendophold i morgen, så det glæder vi os meget til. Håber at vejret er med os - men hvis det ikke er tager vi bare en tur i poolen som er inden ´for *ss*.

Ja tænk engang nu er der allerede gået en måned siden jeg startede på mit nye arbejde, det er utroligt så hurtigt tiden er gået. Er utrolig glad for det og syntes også at jeg er kommet meget godt ind i det meste.

I går var jeg til BOSU træning - pyha det var godt varmt men super effektivt. Ja som I jo nok kan læse så er det en form for motion som jeg elsker....................

Rigtig god weekend til jer alle

Knuser og varm hilsner fra
Smiley
19 år1. juli 2005 kl. 07:38
re: God weekend
hej Smiley,

ih lyder til at i rigtig skal hygge i weekenden.. jeg håber i får en rigtig god weekend, men en masse sund kost *S*

ha det dejligt.. vi snakkes ved.. hils bamse..

Mariadk
19 år1. juli 2005 kl. 11:46
re: God weekend
God weenekd til jer to turtelduer også! Håber I har haft et skønt weekendophold.

Knus Judle
19 år3. juli 2005 kl. 14:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });