Jeg har allerede sendt et link ud i aften - men jeg er altså ved at surfe iform igennem for at give mig lidt motivation til at modstå en sliktrang der er kommet over mig - og for at give mig lidt blod på tanden til mit løb.
*** tekst fjernet ***
I en anden anledning - en anden artikel på iform - skrev jeg til ham om Dr Becks bog som han dog aldrig havde hørt om. Men han mente bestemt ikke at det var det samme somhans Små Skridt. Nå.. til efteråret kan han vistnok læse den på dansk så kan det være han bliver mere interesseret i den ? ;-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har allerede sendt et link ud i aften - men jeg er altså ved at surfe iform igennem for at give mig lidt motivation til at modstå en sliktrang der er kommet over mig - og for at give mig lidt blod på tanden til mit løb.
*** tekst fjernet ***
I en anden anledning - en anden artikel på iform - skrev jeg til ham om Dr Becks bog som han dog aldrig havde hørt om. Men han mente bestemt ikke at det var det samme somhans Små Skridt. Nå.. til efteråret kan han vistnok læse den på dansk så kan det være han bliver mere interesseret i den ? ;-)