jeg vil bare lige sige hejsa til alle i gæve folk. Det er dejligt med sådan en side fyldt med folk der kæmper den samme kamp som jeg. Ved jo godt jeg ikke er alene - men det er jeg altså i mit hus - min mand løber som bare f..... - det gider jeg ikke hmmmm måske er det derfor han ikke har et vægtproblem og jeg har. Nå men nu har jeg altså igen igen fået taget mig sammen til at give det en skalle. Jeg har været på kur så længe jeg husker - men kun engang i mellem virker den ;-( nogen der kender det? ihvertfald skal jeg lige smide et par kilo inden ferien og gerne et par stykker i ferien , meeeen mon ikke jeg godt ved det er for optimistik........ God dag til alle - og må styrken være med jer ;-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har været på kur så længe jeg husker - men kun engang i mellem virker den ;-( nogen der kender det? ihvertfald skal jeg lige smide et par kilo inden ferien og gerne et par stykker i ferien , meeeen mon ikke jeg godt ved det er for optimistik........
God dag til alle - og må styrken være med jer ;-)