hejsa til alle

Du læser en tråd i debat > vægttab

hejsa til alle
jeg vil bare lige sige hejsa til alle i gæve folk. Det er dejligt med sådan en side fyldt med folk der kæmper den samme kamp som jeg. Ved jo godt jeg ikke er alene - men det er jeg altså i mit hus - min mand løber som bare f..... - det gider jeg ikke hmmmm måske er det derfor han ikke har et vægtproblem og jeg har. Nå men nu har jeg altså igen igen fået taget mig sammen til at give det en skalle.
Jeg har været på kur så længe jeg husker - men kun engang i mellem virker den ;-( nogen der kender det? ihvertfald skal jeg lige smide et par kilo inden ferien og gerne et par stykker i ferien , meeeen mon ikke jeg godt ved det er for optimistik........
God dag til alle - og må styrken være med jer ;-)
19 år1. juli 2005 kl. 07:23
re: hejsa til alle
Hejsa

Velkommen håber at du får glæde af at være med. Jeg er selv utrolig glad for at være med herinden, for der får man den opbakning som man har brug for. Men der kan ogsp gives kælrlige skub i den rigtigt retning hvis det er det man behøver.

Knus Smiley
19 år1. juli 2005 kl. 07:33
re: re: hejsa til alle
tak skal du ha smiley - det ved jeg at jeg får brug for. Kan se på din profil at vi ligner hinanden ;-)
Jeg startede selv omkring 78 kg, vejer nu 72 - 71 og mener jeg er i mål ved 67 kg. (optimalt ve 63 meeen) Jeg og min mand har sat penge i banken til jeg skal have fjernet mit overflødige maveskin - glæder mig helt vildt. ved godt jeg ikke bliver vildt slank sopå 67 kg. men jeg sq os en gammel kone på 42 haha
ses
19 år1. juli 2005 kl. 08:26
re: re: re: hejsa til alle
hej Snart-slank!

Velkommen til, håber du bliver glad for at være med. Hvis du har lyst, så kan du i hvert fald få al den støtte og opbakning, du har behov for, så bare kom i krig. Som en "advarsel" kan jeg fortælle, at vi også kan gi' hinanden spark i rumpetten, hvis det er tiltrængt..ha ha ha..men på den kærlige måde, selvfølgelig..

Knuz fra Mulde, der selv ligger omkring de 72 og gerne vil ned på 68 kg. Skal vi følges ad??
19 år2. juli 2005 kl. 22:44
re: re: re: re: hejsa til alle
Hej Mulde
Tak , jeg vil mægtig gerne følges....
Jeg vejer lige nu 71,2 - mit mål for ugen der kommer er et halvt kilo. Jeg har desværre en "skade" i min venstre fod. Senen under foden er overanstrengt, så jeg kan ikke gå som jeg plejer.....en skade der sommetider vender tilbage.men lad os se
håber styrken er med os. Ha en dejlig søndag
19 år3. juli 2005 kl. 10:05
re: re: re: re: re: hejsa til alle
Hej snart slank

ja sikke et dejligt optimistisk navn.. det r vejen frem.. ja velkommen til her i slankehulen.. det er dejligt med nye historier fra nye mennesker..

håber det bedste for dig..

Mariadk
19 år3. juli 2005 kl. 10:55
re: re: re: re: re: re: hejsa til alle
tak så meget Maria.
Glæder mig til succes...................har hele mit liv skulle tabe 5-10 kilo. Skal tabe 10, men har besluttet at lave et delmål på 5 kg.
19 år3. juli 2005 kl. 11:48
re: hejsa til alle
Hejsa

Jeg vil bare lige byde dig velkommen her på siden. Jeg er helt sikker på, at du nok skal nå dit mål. Her har du i hvert fald en god mulighed for at få støtte og opbakning.

Knus Judle
19 år3. juli 2005 kl. 14:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });