Lørdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lørdagsvejning
Jeg er lige nødt til at melde ind med en lørdagsvejning. Min vægt svinger jo som I sikkert har hørt om en del eller også står den stille. Til sidste onsdagvejning var den svinget op. Men jeg håbede at det var mens. Nu er mens slut og jeg var glad for at stå på vægten her til morgen... faktisk oplevede jeg allerede i går at mine ringe igen sad løst, så jeg tænkte at det måske var muligt at få en god oplevelse på vægten her til morgen. Og det var det !!!!

77,3 - det laveste under denne kur og jeg er nu under BMI = 25. Og faktisk kun 800 g fra at have tabt 20 kilo !!!

Jeg kunne ikke lige lade være - måtte herind og juble.
16 år2. august 2008 kl. 08:25
re: Lørdagsvejning
Tillykke, tillykke det kan jeg godt forstå du har lyst til.Det er alt tid rart at nå under Bmi på 25. Jeg glæder mig også til den dag, men har en stykke vej endnu, har en Bmi på 30. Held og lykke med det
16 år2. august 2008 kl. 08:48
Tillykke. Det er bare superflot. Godt gået ;-D
16 år2. august 2008 kl. 08:56
Tillykke.

Det er bare så dejligt når det sker. Tusinde tanker flyver gennem hovedet på een, fordi det er en meget stor milepæl. Man figurerer ikke længere i statistikken over tykke danskere. Man har svært ved at forstå at man nu skal tænke på sig selv som.. slank!

Karina: Du er nu slank!!
16 år2. august 2008 kl. 09:12
Tillykke tillykke. Det er bare så flot. Jeg er lige begyndt her inde, og er ved at prøve at finde mig rundt. Men jeg kan da se at der er en del som skriver her inde.
GODT GÅET.
Tina
16 år2. august 2008 kl. 10:46
Tillykke med det - du er nu officielt ikke overvægtig længere. Hvilket jo må betyde, at du nu kan tillade dig at kalde dig selv slank. ;-)
16 år2. august 2008 kl. 11:18
godt gået karina ;O)

du er nu normalvægtig ;O)

knus lise
16 år2. august 2008 kl. 11:19
STORT Tillykke :)
Hvor er det dejligt for dig - du kan bestemt være stolt af dig selv. Minus 20 kg og nu normalvægtig - super godt gået :)
16 år2. august 2008 kl. 11:53
supergodt - godt kæmpet selvom vægten har svinget en del. så lige de 800 g så du kan få en ny ring.
16 år2. august 2008 kl. 13:26
Ej hvor flot... det har du glædet dig til længe... Tillykke...
16 år3. august 2008 kl. 12:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });