Onsdagsvejning d. 30. juli

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning d. 30. juli
Jeg er tidligt på færde i dag, så lad mig starte onsdagsvejningen. Jeg lægger ud med en vægtstigning. Sidste uge vejede jeg 77,7 og i dag er det 78,1 så en stigning på 400 g. Men alligevel er den faldende. Få dage efter sidste onsdagsvejning tog vægten lige et spring op til 78,8, så jeg er egentlig bare glad for at være "nede" igen. Nu ser jeg frem til snart at kommme UNDER de 77,7 igen, så jeg kan slå nye rekorder og meget snart runde vægttab = 20 kilo - det ville bare være en skøn og længe ventet milepæl.
16 år30. juli 2008 kl. 06:11
re: Onsdagsvejning d. 30. juli
uuuuh jeg frygter idags vejning. Jeg sidder pt. i et hus uden en vægt og har gjort det i snart 14. dage. så vægten bliver sjusset...jeg plejer have en god ide om vægten og kan normalt ramme plet +/- 200 gram. MEN denne gang er jeg lost. Jeg har spist på restaurant i 13 dage...og har smovset, selvom jeg egentlig ikke har været sulten. Jeg kan tydeligt se det på kroppen. især lårene. Træning er det heller ik blevet til...

senere idag tager jeg hjem...så skal det blive spændende at se om min vægt ligger der jeg tror. Jeg vil skyde på 51,6...og det er optimistisk for kroppen ligner en 52,8...men det skyldes nok mens-tid.

update følger...
16 år30. juli 2008 kl. 08:03
Jeg er lige kommet hjem fra ferie og var ret spændt på vægten. Mit mål/ønske var ingen vægtstigning, men det er faktisk lykkedes mig at tabe 600g, selv om jeg har spist god mad mm. Ligesom dig, Karina, kan jeg nu også se hen mod et vægttab på 20 kg (mangler 1,8 kg).
16 år30. juli 2008 kl. 09:30
Godt gået ninse, hvis du fortsætter med 600 g om ugen er der kun 3 uger til de 20:-)

Til Karina, ja 0,4 kg er ikke alverden, når man næsten har tabt 20 kg og så længe det går ned af.

Pokemon jeg er spændt på at læse hvad vægten står på.

I sidste uge vejede jeg 68,7 og jeg satte mig et mål på 68. I dag vejer 67,3 så igen i denne uge har jeg tabt 1,4 kg. Mit mål for næste uge er at tabe 800 g ned til 66,5 kg
16 år30. juli 2008 kl. 10:27
Min vægt sagde 80,4 i morges - 1,2 kg mindre end i sidste uge.

Jeg har været til koncert med vennerne en enkelt dag og været ude at spise to dage, men det er åbenbart så hårdt arbejde at lave indkørsel at det har opvejet det helt. Jeg er i hvert fald glad. Næste uge satser jeg på et helt kilo mere!
16 år30. juli 2008 kl. 11:06
godt gået ninse med vægttab i ferien. Også til jer andre er det godt gået med vægttabet.

Den med 400 g + kan jeg slå. Jeger blevet et år ældre siden sidste onsdag og 1½ kg tungere, så i morges stod den på 66 kg
16 år30. juli 2008 kl. 11:10
Haha Kirsten Tillykke med fødselsdagen. Det vil kunne ses på vægten sådan noget.

Tillykke til alle taberne - det ser flot ud over for de fleste. Men jeg skal nok komme efter det. Jeg er kommet HELT igang med at taste og med motionen. Har trænet mandag og i dag på arbejde - og tror faktisk jeg tager en tur i morgen også.
16 år30. juli 2008 kl. 16:35
hehe...vægten stod på 51,6...så hvad skal man med en vægt...;-)

jeg er faktisk overrasket over jeg ikke har taget meget mere på...især med de mængder mad jeg har spist for slet ik at snakke om kvaliteten af den.

i næste uge er jeg uden kæreste så der skulle være en chance for at komme på rette køl igen. kan godt lige bruge 3 kilo mindre. men skal med ungerne på ferie og så står den nok på nem mad (junk)...håber jeg kan undgå at grovæde...og at jeg får trænet lidt i motionscenteret tilknyttet feriestedet. men det er svært når man er alene med ungerne.
16 år31. juli 2008 kl. 10:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });