#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Torsdagsstatus..
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Torsdagsstatus..
Hun forsætter med at slå koldbøtter.
Tillykke med et helt kilo, det er bare supr flot, kan godt forstå du er glad.
Knuser
Bamse
Tillykke med et helt kilo, det er bare supr flot, kan godt forstå du er glad.
Knuser
Bamse
19 år30. juni 2005 kl. 14:53
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Torsdagsstatus..
Hejsa
Super flot at du har tabt dig et kg i denne uge - hvor meget mere vil du tabt dig, kan jo se at din vægt er meget langt nede???????????? Er bare lidt nysgerrie.
Syntes at det er flot at du får lavet alt den motion og ja det er super at cykle.
Knus Smiley
Super flot at du har tabt dig et kg i denne uge - hvor meget mere vil du tabt dig, kan jo se at din vægt er meget langt nede???????????? Er bare lidt nysgerrie.
Syntes at det er flot at du får lavet alt den motion og ja det er super at cykle.
Knus Smiley
19 år1. juli 2005 kl. 07:29
Mariadk (slettet)
re: re: re: Torsdagsstatus..
Hey Bamse og smiley..
tusind tak.. hey Smiley, jeg så på din profil at du vejer det samme nu som jeg vejede d. 1. februar på min fødselsdag.. det er bare ik så langt vej igen for dig.. *S*
Jeg vil gerne ned på 57 kg.. det var egentlig et mål jeg havde opgivet for ½ år siden.. men nu har jeg blod på tanden, og vil selvfølgelig være der hvor jeg ikke er bange for at spise en kæmpe softice i ny og næ.. og så er det også fordi jeg vil gøre mere ud af mit løb.. så de sidste 2½ kilo, er til at komme i rigtig god form.. jeg vil gerne løbe ½ marathon i december næste år, for der bor jeg på Maui, og der har de marathon løb.. og det er mit ego mål, men derudover, vil jeg gerne være til opmundring og inspiration for dem jeg møder på min vej, og hjælpe andre med at tabe sig.. Det har i været med til at se hvor vigtigt det er at have andre til at opmundre end, og hjælpe en på vej..
Knus og kram
Mariadk
tusind tak.. hey Smiley, jeg så på din profil at du vejer det samme nu som jeg vejede d. 1. februar på min fødselsdag.. det er bare ik så langt vej igen for dig.. *S*
Jeg vil gerne ned på 57 kg.. det var egentlig et mål jeg havde opgivet for ½ år siden.. men nu har jeg blod på tanden, og vil selvfølgelig være der hvor jeg ikke er bange for at spise en kæmpe softice i ny og næ.. og så er det også fordi jeg vil gøre mere ud af mit løb.. så de sidste 2½ kilo, er til at komme i rigtig god form.. jeg vil gerne løbe ½ marathon i december næste år, for der bor jeg på Maui, og der har de marathon løb.. og det er mit ego mål, men derudover, vil jeg gerne være til opmundring og inspiration for dem jeg møder på min vej, og hjælpe andre med at tabe sig.. Det har i været med til at se hvor vigtigt det er at have andre til at opmundre end, og hjælpe en på vej..
Knus og kram
Mariadk
19 år1. juli 2005 kl. 09:34
Muldebeerg
re: re: re: re: Torsdagsstatus..
Hej Maria!
Tillykke med vægttabet, det er super. Nu må du altså lige fortælle mig, hvad det er du går og laver..Husker jeg ikke at du tidligere har skrevet at du skal til Brasilien? Og nu også Maui?? Tror da nok lige, jeg godt vil ha' dine uddannelsesplaner/job eller hvad det nu er...Fortæl fortæl fortæl, jeg er ved at gå til af nysgerrighed..Lyder forresten super med et mål om en ½-marathon, -det skal du nok klare..
Knuz Mulde
Tillykke med vægttabet, det er super. Nu må du altså lige fortælle mig, hvad det er du går og laver..Husker jeg ikke at du tidligere har skrevet at du skal til Brasilien? Og nu også Maui?? Tror da nok lige, jeg godt vil ha' dine uddannelsesplaner/job eller hvad det nu er...Fortæl fortæl fortæl, jeg er ved at gå til af nysgerrighed..Lyder forresten super med et mål om en ½-marathon, -det skal du nok klare..
Knuz Mulde
19 år2. juli 2005 kl. 22:40
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: re: Torsdagsstatus..
Hej Mulde,
hihi ja det er nok ikke som du regner med.. har ihvertfald ik noget med mit job og uddannelse at gøre, jeg er sagsbehandler hos en ejendomsmægler.. men jeg skal ud og rejse fordi jeg vil være ung missionær!!.. så i Brasilien, skal jeg på en ledertræningsskole og på Maui, skal jeg arbejde på en missionsbase som hedder, Youth With a mission.. så det er mine "uddannelsesplaner".. *S*
Men tak fordi du spørger..
knus og kram
hihi ja det er nok ikke som du regner med.. har ihvertfald ik noget med mit job og uddannelse at gøre, jeg er sagsbehandler hos en ejendomsmægler.. men jeg skal ud og rejse fordi jeg vil være ung missionær!!.. så i Brasilien, skal jeg på en ledertræningsskole og på Maui, skal jeg arbejde på en missionsbase som hedder, Youth With a mission.. så det er mine "uddannelsesplaner".. *S*
Men tak fordi du spørger..
knus og kram
19 år3. juli 2005 kl. 10:48
Joanmaria (slettet)
re: Torsdagsstatus..
1 Kg. Det er altså bare superflot, Maria. Jeg er vildt imponeret over din indsats ;o)
Knus Judle
Knus Judle
19 år3. juli 2005 kl. 14:47
Muldebeerg
Hej Mariadk!
Nej, jeg må indrømme at jeg ikke lige havde tænkt i missionærbaner, -men jeg synes da det lyder utroligt spændende, når det er det du gerne vil. Det er da en god måde at komme ud og møde mennesker på, -det kan jeg forestille mig. Hvornår starter din rejse? Kan det passe at jeg har læst noget om, at det er ca. 2 år du skal afsted? Det må nu da alligevel være lidt dyrt, er det ikke det?? (Ja, bare sig til hvis jeg spørger for meget, men jeg er såmænd bare frk. Nysgerrig.. *ss*).
Go' fornøjelse med det hele også planlægningen og hvad dertil hører ;o)
Knuz fra Muldebeerg
Go' fornøjelse med det hele også planlægningen og hvad dertil hører ;o)
Knuz fra Muldebeerg
19 år3. juli 2005 kl. 15:56
Mariadk (slettet)
re: Hej Mariadk!
Hej Mulde,
det gør slet ikke noget, jeg synes det gør det hyggeligere jo mere vi kender til hinandens planer osv.. jo det er 2-2½ år jeg skal være afsted.. men det er frivilligt arbejde, så det er lidt dyrt, er også ved at spare en masse op.. men det er billigt at bo og leve der hvor jeg skal hen.. på hawaii vil det f.eks kun koste mig 1000 kr om måneden ca.. men det er jo meget når man ik har nogen indtægt.. Jeg tager afsted d. 1. januar.. der er lidt tid endnu.. men det er godt at ha noget at se frem til, og planlægge på..
knus og tak
Mariadk
det gør slet ikke noget, jeg synes det gør det hyggeligere jo mere vi kender til hinandens planer osv.. jo det er 2-2½ år jeg skal være afsted.. men det er frivilligt arbejde, så det er lidt dyrt, er også ved at spare en masse op.. men det er billigt at bo og leve der hvor jeg skal hen.. på hawaii vil det f.eks kun koste mig 1000 kr om måneden ca.. men det er jo meget når man ik har nogen indtægt.. Jeg tager afsted d. 1. januar.. der er lidt tid endnu.. men det er godt at ha noget at se frem til, og planlægge på..
knus og tak
Mariadk
19 år4. juli 2005 kl. 10:33
Muldebeerg
re: re: Hej Mariadk!
Hej igen Maria!
Det lyder meget spændende! Håber du får mulighed for at gå på nettet bare engang imellem, når du evt. nærmer dig en storby på de lidt ødere steder..*ggg* Så må du jo endelig komme ind og sende os en lille hilsen, ikke også..
Knuz Mulde
Det lyder meget spændende! Håber du får mulighed for at gå på nettet bare engang imellem, når du evt. nærmer dig en storby på de lidt ødere steder..*ggg* Så må du jo endelig komme ind og sende os en lille hilsen, ikke også..
Knuz Mulde
19 år5. juli 2005 kl. 16:18
nu var det stråleklart.. jeg vejede 59,5 kg i morges.. det var et 1 kilo på en uge ca.. og jeg fatter ikke helt hvordan, men har spist rigtig efter kuren, og er enda tappet op, så har både fået jordbær og nødder og mere ost og mere salat, end tidligere.. men stadig massere af proteiner gennem kød og æg.
Motion er det blevet til løb: fredag, søndag, tirsdag mellem 35-40 min af gangen.. derudover har jeg cyklet frem og tilbage fra div. venindebesøg, og det er jeg ikke van til, da jeg ikke ejer en cykel, men har en til låns i denne uge ;o)
men det var lige lidt optur fra mig igen igen.. håber i alle har det dejligt, og at i også holder gejsten oppe..
glædelig torsdag *GG*
Knus og kolbøtter
Mariadk