#2 af Mariadk (slettet)
Status efter egen vejning
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Status efter egen vejning
Hej Marianne,
det er bare super flot.. det er næsten et helt kilo.. tillykke med det.. selvfølgelig kan du sagtens komme under 70. Man skal aldrig sætte for små mål, men og heller ikke for store.. men jeg synes du er godt på vej.. så det er ihvertfald noget du sagtens kan nå.. Go Girl.. bare klø på.. og tillykke med vægttabet.. yahoo..
Mariadk
det er bare super flot.. det er næsten et helt kilo.. tillykke med det.. selvfølgelig kan du sagtens komme under 70. Man skal aldrig sætte for små mål, men og heller ikke for store.. men jeg synes du er godt på vej.. så det er ihvertfald noget du sagtens kan nå.. Go Girl.. bare klø på.. og tillykke med vægttabet.. yahoo..
Mariadk
19 år30. juni 2005 kl. 10:29
grevinden (slettet)
re: re: Status efter egen vejning
Hej
Jeg er bare så imponeret over jer allesammen - fordi jeg selv kan ikke smide et gram i øjeblikket. Jeg er holdt op med at ryge for snart 3 mdr. siden - og jeg prøver ihærdigt på at tabe mig lidt inden jeg skal på sommerferie. Men i øjeblikket er det en kamp bare at undgå at tage på!! Men mon ikke det skyldes rygestoppet? Det håber jeg
Men jeg bliver nu ekstra inspireret når jeg læser jeres indlæg
I er for seje!! ;-)
kh
Helle
Jeg er bare så imponeret over jer allesammen - fordi jeg selv kan ikke smide et gram i øjeblikket. Jeg er holdt op med at ryge for snart 3 mdr. siden - og jeg prøver ihærdigt på at tabe mig lidt inden jeg skal på sommerferie. Men i øjeblikket er det en kamp bare at undgå at tage på!! Men mon ikke det skyldes rygestoppet? Det håber jeg
Men jeg bliver nu ekstra inspireret når jeg læser jeres indlæg
I er for seje!! ;-)
kh
Helle
19 år30. juni 2005 kl. 10:35
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hej Marianne.
Super flot med -700 g, er også sikker på du nok skal nå dit mål.
Og god fornøjelse md kæresten og jeres 1 års dag.
Knus Bamse
Super flot med -700 g, er også sikker på du nok skal nå dit mål.
Og god fornøjelse md kæresten og jeres 1 års dag.
Knus Bamse
19 år30. juni 2005 kl. 14:51
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Status efter egen vejning
Hej Marianne
Super flot at du har tabt dig så meget i denne uge - og jeg er også sikker på at du nok skal komme under 70 kg selvom du ikke har ww før til august.
Knus Smiley
Super flot at du har tabt dig så meget i denne uge - og jeg er også sikker på at du nok skal komme under 70 kg selvom du ikke har ww før til august.
Knus Smiley
19 år1. juli 2005 kl. 07:26
Muldebeerg
re: re: re: Status efter egen vejning
*Hej Marianne!
Også tillykke fra mig med vægttabet, det er super flot at du fortsætter med at tabe dig. Du skal nok nå dit mål inden 10. aug. det tvivler jeg ikke på.
Og tillykke med 1-årsdagen mandag..Jeg husker stadig da du mødte ham, iiihhh hvor var du glad og nyforelsket...-husker nemlig også tiden inden hvor du indimellem var lidt ked *ss* DEJLIGT! At I holder ved og tænk, at det allerede er et helt år siden, -time flies when you're having fun, ikke sandt..
Knuz fra Mulde
Også tillykke fra mig med vægttabet, det er super flot at du fortsætter med at tabe dig. Du skal nok nå dit mål inden 10. aug. det tvivler jeg ikke på.
Og tillykke med 1-årsdagen mandag..Jeg husker stadig da du mødte ham, iiihhh hvor var du glad og nyforelsket...-husker nemlig også tiden inden hvor du indimellem var lidt ked *ss* DEJLIGT! At I holder ved og tænk, at det allerede er et helt år siden, -time flies when you're having fun, ikke sandt..
Knuz fra Mulde
19 år2. juli 2005 kl. 22:37
Joanmaria (slettet)
700 gram tabt. Det er altså bare rigtig flot. Jeg er helt sikker på, at du kommer under 70 inden den 10. august.
Jeg håber du og kæresten får en dejlig 1-årsdag på mandag.
Knus Judle
Jeg håber du og kæresten får en dejlig 1-årsdag på mandag.
Knus Judle
19 år3. juli 2005 kl. 14:49
Jeg har jo stadig planer om at komme ned under 70 kg inden den 10. august hvor vægtvogterne i Farum starter op igen, og jeg tror selv på at jeg kan nå det.
Min plan er at motionere mere end jeg har gjort den sidste uge, men jeg vil ikke cykle så meget mere (det giver jo store lår *griner*) så jeg vil i stedet til at gå og forsøge at løbe lidt også.
Og så skal jeg jo lige spare point sammen til på mandag. Der har kæresten og jeg nemlig 1 års dag, så det vil vi jo fejre en lille smule med en rigtig hygge dag, måske en tur på bakken og i hvert fald ud at spise et hyggeligt sted. (Jeg håber selv på det bliver italiensk, men har en lille mistanke om kinesisk). Jeg glæder mig i hvert fald til den dag for så har jeg en fridag fra arbejdet og det er jo altid godt.
Jeg håber I alle får en rigtig god dag.
Knuz fra marianne