Hej Marianne,
det er bare super flot.. det er næsten et helt kilo.. tillykke med det.. selvfølgelig kan du sagtens komme under 70. Man skal aldrig sætte for små mål, men og heller ikke for store.. men jeg synes du er godt på vej.. så det er ihvertfald noget du sagtens kan nå.. Go Girl.. bare klø på.. og tillykke med vægttabet.. yahoo..
Mariadk
#2 af Mariadk (slettet)
Jeg har jo stadig planer om at komme ned under 70 kg inden den 10. august hvor vægtvogterne i Farum starter op igen, og jeg tror selv på at jeg kan nå det.
Min plan er at motionere mere end jeg har gjort den sidste uge, men jeg vil ikke cykle så meget mere (det giver jo store lår *griner*) så jeg vil i stedet til at gå og forsøge at løbe lidt også.
Og så skal jeg jo lige spare point sammen til på mandag. Der har kæresten og jeg nemlig 1 års dag, så det vil vi jo fejre en lille smule med en rigtig hygge dag, måske en tur på bakken og i hvert fald ud at spise et hyggeligt sted. (Jeg håber selv på det bliver italiensk, men har en lille mistanke om kinesisk). Jeg glæder mig i hvert fald til den dag for så har jeg en fridag fra arbejdet og det er jo altid godt.
Jeg håber I alle får en rigtig god dag.
Knuz fra marianne