Op på hesten igen...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Op på hesten igen...
Har lige haft "pause" i et halvt år ca., hvor jeg er blevet færdig med uddannelse, nyt arbejde og prøvet at få styr på mit liv. Alt dette har betydet, at jeg er røget lidt ud på et sidespor uden motion og uhensigtsmæssig kost. Jeg har taget ca.5 kg.på. det kan godt være det ik lyder af meget, men for mig er det virkelig et nederlag. Jeg formåede at tabe ca.3 kilo og 13 cm. fra oktober til jul sidste år. Nu er der så lidt mere at tabe, da jeg gerne vil af m 4-5 kg. det er en kamp at komme op af hullet og komme ind i en god rytme igen. Håber det lykkes!
16 år26. juli 2008 kl. 14:43
re: Op på hesten igen...
5 kilo er ikke meget...men ved også af personlige erfaringer, at det kan føles meget slemt. At du har sat dig et mål, er et skridt på vejen, det skal nok lykkedes for dig - det tror jeg på!
16 år26. juli 2008 kl. 18:02
re: Op på hesten igen...
Velkommen tilbage.

De fem kilo bør "kun" tage mellem 10 og 15 uger (2½ - knap 4 måneder). Så dem er du færdig med at tabe dig før jul, hvis du altså går i gang med det samme.

Har du en strategi? En diet du følger - eller regler?

Iøvrigt har vi nu et forum for vægtvedligeholdelse - så der kan du melde dig til en månedlig vejning når du igen føler dig klar til det.
16 år27. juli 2008 kl. 19:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });