Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
Jeg var på vægten i morges, ups slemme mig.. har ellers en aftale med mig selv, at det kun er engang om ugen, men kender i det, jeg havde bare sådan en god fornemmelse. og YES, jeg havde smidt ½ kilo.. var nu på en SIKKER 60ér.. det er så vildt, at jeg gik ind og prøvede mine lækre Diesel jeans, som har ligget og skreget på mig i 1 helt år.. og nu kunne jeg ENDELIG tage dem på.. det er sådan en optur.. er bare super glad for at kunne gå i mine ynglings bukser igen..

ALDRIG over 60 kg mere.. næ nej.. hihi.. er bare så glad..

nu er der kun 3 kg til mit ultimative mål er nået.. derefter går jeg efter at blive fittness-dronning.. hahahaha. Det er da sundt at have mål ikke.. ;o)

Når men ha en super dejlig tirsdag..

Knus og kolbøtter fra

MariaDK
19 år28. juni 2005 kl. 09:33
re: Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
Hej Maria

Tillykke med det ½ kg og de gamle bukser *smiler* ... det er bare SÅ SKØN en fornemmelse.

Pøj pøj med de sidste 3 kg, du skal de.. de forsvinder også lige så stille.

Knuz fra Marianne
19 år28. juni 2005 kl. 15:42
re: Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
Hej dronning DK.
Tillykke tillykke.
Super, at du snart har smidt det sidste.
Og ja det er sku en lækker følelse at kunne kravle i et par bukser der har lagt og ventet på en.
Knuser
bamse
19 år29. juni 2005 kl. 00:25
re: re: Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
STOOOOOORT TILLYKKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er den FEDESTE fornemmelse du lige har oplevet !
Uhhh savner selv at prøve det igen.!

Super godt
Mange hilsner

Corina
19 år29. juni 2005 kl. 10:55
re: re: re: Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
Hej Mariadk!

Tillykke med vægttabet og ja, det er den bedste fornemmelse at kunne krybe i de gamle bukser igen. Den fornemmelse, vil jeg også gerne prøve SNART! hi hi hi..

Pøj pøj med de sidste 3 kg., de skal da nok ryge..

Knuz Mulde
19 år2. juli 2005 kl. 22:34
re: re: re: re: Uh De gamle Bukser.. uhh.. !!
Hej Mariadk

Ja som de andre skriver så er det en fed fornemmelse at kunnepasse nogle gamle bukser igen. Stort tillykker fra mig også.

Knus Smiley
19 år4. juli 2005 kl. 07:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });