Et lille vink fra Smiley

Du læser en tråd i debat > vægttab

Et lille vink fra Smiley
Hejsa med jer!

Hvor savner jeg bare at kunne skrive sammen med jer i dagtimerne, men jeg har bare så travl på mit nye arbejde. Havde lige lidt tid i morges inden mine kollegaer mødte ;o).

Jeg var jo på vægten i morges og jeg havde jo lovet et vægtab, men jeg havde ikke lige taget højde for at det lige er den tid på måneden - så et lille pluds på 200 gram.

Var jo en tur i Århus her i weekenden og der blev det til en løbetur lørdag på 5,2 kg og en ca. 3,5 kg søndag og til nogle små gåture, så det var skønt. kosten går det også rigtigt godt med, selvom jeg ikke går hos ww mere *ss*.

Er bare så glad for BOSU træning - var afsted i torsdags og ja jeg kunne mærke det hele weekenden, så det er virkeligt effektivt. Tog cyklen i morges pyha det var hårdt, når man HELE tiden har modvind - men så forbrænder jeg jo også noget mere ik? så helt galt er det nu heller ikke. Tager cyklen i morgen og onsdag og så skal jeg også lige en tur i træningscentret i morgen aften og træne i maskinerne.

Håber at det går godt med jer allesammen - har virkeligt nydt det gode vejr her i weekenden ;o)

Mange knus fra Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 21:03
re: Et lille vink fra Smiley
Ja vi savner såmænd også dag i dagtimerne, selvom det bestemt ikke er dagtime lige nu.
Du har altså nogle søde små trykfejl, hvordan løber man 5,2 kg og 3,5 kg, det plejer man da at tabe gør man ikke.
Ja ja godt ord igen, ved jo godt at jeg får en over snuden nu *S*
Tja, I kvinder har jo engang om måneden hvor I ikke helt kan regne med vægten, men 200 g er jo ingenting, og jeg er sikker på, at du på mandag viser et flot resultat med alt det løbende, bosu-halløj og cykling, så kæmp bare videre søde

knuser
Natbamsen.
19 år28. juni 2005 kl. 01:24
re: re: Et lille vink fra Smiley
hihihihihihi ja vi kvinder kan jo noget særligt når vi løber *ss* - nogle gange går det åbenbart lige lidt for hurtigt skule jo havde stået km og IKEE kg.
Var jo selv efter dig i går, så jeg kan jo ikke tillade mig at give dig en over snuden........................

Knus Smiley
19 år28. juni 2005 kl. 07:53
re: re: re: Et lille vink fra Smiley
Waow, du er for sej!
Jeg er dybt inproneret, at du sådan har været med til tre kvindeløb. Jeg har desværre ikke været med til et eneste endnu.. (flov smiley)
Men det at jeg atter har fundet jer, er et skridt i den rigtigt retning, og jeg skal helt sikkert ud og løbe i denne uge.
du inspirerer mig!

/Engis
19 år29. juni 2005 kl. 14:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });